تعریف و تمجیدهای عاشقانه یک رسانه از یک کاندیدای مجلس
تعریف و تمجیدهای عاشقانه یک رسانه از یک کاندیدای مجلس

تعریف و تمجیدهای عاشقانه از یک کاندیدای انتخابات شاید بدیع ترین اتفاق در مسئله انتخابات باشد، کاندیدایی آمده و در انتخابات ثبت نام کرده ولی راوی ای ناشناس چنانی به بازگویی این حرکت دست زده که گویی فرهاد از بیستون به آغوش شیرین در آغوش خسرو رفته برگشته است،جالب آن است که نویسنده در پایان […]

تعریف و تمجیدهای عاشقانه از یک کاندیدای انتخابات شاید بدیع ترین اتفاق در مسئله انتخابات باشد، کاندیدایی آمده و در انتخابات ثبت نام کرده ولی راوی ای ناشناس چنانی به بازگویی این حرکت دست زده که گویی فرهاد از بیستون به آغوش شیرین در آغوش خسرو رفته برگشته است،جالب آن است که نویسنده در پایان آورده چون این ویژگی ها را دارد پس بهترین گزینه است، عجیب این است که دقیقا کدام سو در حال طی شدن است؟ مگر انتخابات و مجلس و نمایندگی به لباس شیک و این تعریف های احساسی و نتیجه گیری های جالب است؟ پوشیدن ساعت مارک و جوراب و لباس اتوکشیده چه دردی می خواهد از مردم دوا کند؟ برای درک این نوشته کوتاه بهتر است اصل مطلب منتشر شده را بخوانید که در ذیل آمده است؛

 

 

در اولین روز ثبت نام رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، اردوان ایزدپناه کاندیدای اصلاح طلب حوزه بویراحمد و دنا با حضور در فرمانداری نام خود را به عنوان یکی از کاندیداها ثبت کرد.

کمی قبل از ساعت ۳ بعدازظهر ابتدا قوام فروزان و سپس اردوان ایزدپناه وارد اتاق ثبت نام کاندیداها شدند. نمازخانه فرمانداری بویراحمد که بزرگترین اتاق این فرمانداری است برای این مهم در نظر گرفته شده است. در بخشی از این اتاق کاربران ثبت نام از کاندیداها پشت سیستمهای کامپیوتر نشسته و در کمی آن سوتر نیز دو نفر از هیئت نظارت مستقر شده اند. در مقابل در ورودی چند صندلی برای خبرنگاران و هیئت همراه کاندیداها در نظر گرفته شده است.

فروزان و ایزدپناه که جمعی نیز آنها را همراهی می کرد به محض ورود به محل ثبت نام با خبرنگاران روبرو شدند. ایزدپناه که به نظر می رسد قدی بیش از ۱۸۰ سانتی متر دارد کت و شلوار و جوراب یکدست مشکی با پیراهنی سفید پوشیده بود که وی را قدبلندتر نشان می داد. صورت تراشیده و اندام مناسب وی را در این کت و شلوار اتوکشیده خوشتیپ تر نشان می داد. زخم لب پایینش بزرگتر از آن بود که به چشم نیاید. موهای جلوی سر کمی ریخته ولی رنگ سیاه و سفید بقیه موها این کم‌پشتی موها در جلو سر را کمرنگ می کرد.

اگر از ۲۰ ثانیه ابتدایی ورود ایزدپناه به محل ثبت نام که کمی استرس داشت بگذریم در بقیه مدتی که حضور داشت میتوان گفت راحت و آرام بود. وقار و جذبه شخصی ایزدپناه مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌داد. فارسی را سلیس و بدون لهجه حرف می زد، اعتماد به نفس فوق العاده و تلاش برای کنترل و مدیریت فضا نیز از دیگر ویژگی هایی بود که در این کاندیدا عیان بود. انگشتر فیروزه ای دست چپ و ساعت سفید و طلایی رنگ که به نظر مارک معتبری دارد نیز بر دستان وی خودنمایی می کرد. آرامشی و صمیمیتی که در رفتار وی وجود داشت به راحتی به مخاطب نیز منتقل می شد. در زمان ثبت نام نیز با حالت خاصی به صندلی تکیه داده بود و گاه گداری نیز با صدا زدن همراهان، خود را بار دیگر در مرکز توجه قرار می داد که شاید از تجربه مدیریتی وی ناشی می شود که میخواست همچنان کنترل فضا را در دست داشته باشد.

مواجه ایزدپناه با رسانه ها نیز جالب بود. به سوالات کوتاه ولی گویا پاسخ می داد. کلمات و جملات را هوشمندانه انتخاب می کرد. برای عکس گرفتن های خبرنگاران نیز در طول یکساعت و نیمی که حضور داشت حواس جمع بود. زبان بدن وی نیز نشان از آرامش و مصمم بودن داشت.

حضور برخی فعالان سیاسی و معتمدان طوایف و همراهی با ایزدپناه نیز جالب بود. در ابتدا چند نفری با ایزدپناه به اتاق ثبت نام وارد شدند و در ادامه نیز برخی دیگر به آنها اضافه شدند. این همراهان عمدتا کسانی بودند که سالها به عنوان حامیان سیدباقر موسوی در یاسوج شناخته شده هستند.

در مجموع می توان با در نظر گرفتن همه ویژگی های شخصی و خانوادگی و همچنین سیاسی، وی را یکی از گزینه های جدی انتخابات مجلس پیش رو دانست.