تعظیم بزرگواری به ایل بزرگ طیبی|چاروسا حماسه سازشد|انتقادشدید سیّد شجاعت وصداقت  از تفکرات پوسیده سردسیری ، گرمسیری ،ثلاث وبویراحمدی / خرید شناسنامه توهین به رای و عقیده مردم و نگه داشتن کهگیلویه بزرگ در فقر وبدبختی است
تعظیم بزرگواری به ایل بزرگ طیبی|چاروسا حماسه سازشد|انتقادشدید سیّد شجاعت وصداقت  از تفکرات پوسیده سردسیری ، گرمسیری ،ثلاث وبویراحمدی / خرید شناسنامه توهین به رای و عقیده مردم و نگه داشتن کهگیلویه بزرگ در فقر وبدبختی است
فریادجنوب ، بزرگواری:این‌ها افرادی هستند که مردم را فقیر و‌ گرسنه می‌خواهند تا در چنین شرایطی که به رأی آنها نیاز داشته باشند، از قدرت پول و ثروت خود برای استثمار فکر و رأی مردم استفاده کنند اما بدانند که بزرگواری به پشتوانه مردم آمده است تا با این راه و روش مخرب که سالها این منطقه را در فقر و فلاکت نگه داشته است، مبارزه کند و به کمک متخصصین این دیار، فارغ از منطقه‌گرایی و سیاست‌زدگی، طرحی نو دراندازیم.

سید علی محمد بزرگواری، در مقر ایل طیبی و پایگاه اصلی آرای رقیبانش، با چنان استقبالی مواجه شد که منجر به تغییر استراتژی او شد.

به گزارش فریادجنوب ، سید علی‌محمد بزرگواری که گفته می‌شد در منطقه چاروسا آرای بسیار اندکی دارد، در سومین همایش خودجوش مردمی و در یک روز بارانی با استقبال معنا داری مواجه شد.

بزرگواری در منطقه چرام، سرفاریاب، سادات، دهدشت و مناطق بویراحمدنشین آرای برتر را دارد و در این ایام نیز در منطقه ثلاث، آرای غیرقابل باوری را دست و پا کرد و مناطق چاروسا، بهمئی، لنده و دیگر مناطق طیبی و بهمئی که بر اساس تحلیل‌های انتخاباتی بیشتر به سمت مژدهی و موحد هستند اما به طرز محسوسی برای انتخاب بزرگواری آغوش بازی داشته‌اند.

سومین همایش خودجوش جریان مردمی بزرگواری در مناطق طیبی‌نشین، این‌بار در یک سالن با فضای محدود در قلعه‌رئیسی و با حضور پرشور مردم و جوانان برگزار شد تا بزرگواری که پیش از این به پیروزی فکر می‌کرد، این‌بار با تغییر استراتژی خود به پیروزی با آرای بالا فکر کند.

سید علی‌محمد بزرگواری در اجتماع مردم چاروسا گفت: با این طور و شعوری که در شماها دیده‌ام، به مدد پروردگار، پیروزی شما مردم، قطعی است اما انتظار من از شماها این است که تا آخرین برگه رأی دست از تلاش برندارید، چرا که آرای بالا برای یک نماینده یعنی اقتدار بیشتر و پشتوانه مردمی مستحکم که به واسطه آن هیچ‌کس در دولت و مجلس نمی‌تواند به مطالبه گری چنین نماینده‌ای، بی‌اعتنایی کند.

وی افزود: در صورت کسب یک رای بالا و حداکثری است که می‌توان به تغییر در چهره غبارزده کهگیلویه بزرگ امیدوار بود و بخشی از حق به یغما رفته این ملت شایسته را گرفت و به آنها داد.

نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه راه و توان پیگیری مطالبات مردم را بلدم گفت: اگر نماینده مردم شدم، نه تنها دولت و‌رئیس‌جمهور بلکه نهادهای پرپولی چون بنیادها و موسسات و هلدینگ‌های دولتی از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و…. که سرمایه اصلی کشور دست آنهاست و مردم خبر ندارند، این‌ها باید به خدمت این مردم بیایند و من آنها را به معنای واقعی پای کار می‌آورم چرا که رسالت آنها هم همین است و البته افراد دلسوز زیادی در این مجموعه هاست فقط کافیست نماینده باید وقت بگذارند و با قدرت مردمی مطالبه‌گری و رایزنی همراه با استدلال داشته باشد.

بزرگواری تصریح کرد: در پیشگاه شما مردم و در برابر خداوند متعال می‌گویم که روح و روانم برای کهگیلویه تشنه و خسته در بین دو رود پرآب مارون و خیراباد، ناآرام است و از اینکه کارهایی که برای سیراب کردن اراضی تشنه کشاورزی این مردم شروع کردم، همه رها شدند، حسرت می‌خورم اما با انگیزه و توانی چند برابر آمده‌ام تا همان ریل‌گذاری دوران نمایندگی‌ام را حفظ کنم، ادامه دهم و قطار معیوب توسعه این دیار را تعمیر و سوار بر این ریل کنیم و به کمک مردم به مقصد برسانیم.

وی گفت: چاروسا در بن‌بست ارتباطی است و در دوره قبلی مسیر دیشموک و چاروسا به دهدشت را کلنگ‌زنی کردیم، چند قطعه از آن را هم اجرا کردیم اما بعد از ما حتی این جاده را تا جاورده هم نبردند و از سمت دیشموک هم هیچ کاری روی آن نکردند و البته همه پروژه‌های راهسازی این مناطق برای خروج از بن‌بست و اتصال به جاده پاتاوه به دهدشت، با بی‌مهری مواجه شدند.

بزرگواری با انتقاد شدید از تفکر گرمسیری و سردسیری و ثلاث و بویراحمد در راه و روش برخی نمایندگان ادامه داد: من به دنبال احیا و بیداری عقل سیاسی جامعه هستم اما عده‌ای همچنان در تفکرات منسوخ و‌ منحوس قومیتی و با نگاه تحقیرآمیز به مردم و رأی آنها، به فکر خرید شناسنامه و رای و عقیده مردم هستند.

وی گفت: این‌ها افرادی هستند که مردم را فقیر و‌ گرسنه می‌خواهند تا در چنین شرایطی که به رأی آنها نیاز داشته باشند، از قدرت پول و ثروت خود برای استثمار فکر و رأی مردم استفاده کنند اما بدانند که بزرگواری به پشتوانه مردم آمده است تا با این راه و روش مخرب که سالها این منطقه را در فقر و فلاکت نگه داشته است، مبارزه کند و به کمک متخصصین این دیار، فارغ از منطقه‌گرایی و سیاست‌زدگی، طرحی نو دراندازیم./ریواس جنوب