تعمیر و ایمن سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران
تعمیر و ایمن سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پروژه تعمیر و ایمن سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران خبر داد.

به گزارش فریادجنوب مهرداد کاهکش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بین شرکت های دیگر دارای ویژگی خاص است.

وی بیان کرد: چنانکه گستردگی خطوط لوله این شرکت در چهار استان و صعب العبور بودن آن ایمن سازی خطوط لوله های نفت و گاز از اولویت های اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در همین راستا در حال حاضر پروژه خط لوله ۸ اینچ گاز به طول هفت هزار و صد متر در حال انجام است .

 کاهکش عنوان کرد: خطوط ۸ اینچ چند راهه پازنان ۲ شامل خطوط مربوط به پنج حلقه چاه گازی چند راهه ۲پازنان۲ به طول ۷۱۰۰متر خط لوله به سایز ۸اینچ می‌باشد.

وی گفت: عملیات‌های اجرایی شامل خاکبرداری از روی کلیه خطوط به طول ۷۱۰۰متر؛ نواربرداری و تمیزکاری و عملیات سند پلاست؛ رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی؛ عملیات برشکاری و تعویض نقاط معیوب در طول مسیر ۷۱۰۰متر خط لوله ۸ اینچ

و ساخت مجدد تکیه گاه مهار کننده بر روی چاها؛ عملیات خاکریزی با خاک نرم و خاک معمولی برروی کلیه خطوط در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: همزمان عملیات تست هیدرواستاتیک کلیه خطوط پنج حلقه چاه، عملیات توپکرانی خطوط ۵ حلقه چاه و اتصال نهایی و در سرویس قرار دادن مجدد خطوط به چاهها و چند راهه ۲پازنان ۲ نیز با سرعت و ایمنی کامل در حال تکمیل شدن است و در روزهای آینده وارد مدار می شود.

  • نویسنده : ندانعمتی