تفرجگاه های یاسوج تا اطلاع ثانوی تعطیل است/سیزده بدر ممنوع شد
تفرجگاه های یاسوج تا اطلاع ثانوی تعطیل است/سیزده بدر ممنوع شد
هر خودرویی که روز سیزده بدر از خانه بیرون بیاید، جریمه می‌شود و به جد با متخلفان برخورد لازم خواهد شد، ما هیچ نفعی از این کارها نداریم، حتی دولت ضرر می‌کند، گردشگری ما زیان می‌بیند، پس مردم هم باید رعایت کنند. همه تفرجگاه‌های ما تا زمانی که به حالت عادی برنگردیم، مسدود است. محیط زیست و منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد طی گفتگوی تلفنی با این پایگاه خبری در خصوص وضعیت کرونای شهرستان بویراحمد گفت

روزهای اول ایام نوروز وضعیتمان زرد بود و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا، نمی‌توانستیم برای ورود خودروهای غیربومی سخت گیری کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: ورودهای فرعی شهر یاسوج در حال حاضر مسدود است و الان هیچ راه ورودی برای خودروهای غیربومی وجود ندارد.

احمدی گفت :محدودیت‌های ترافیکی داریم و هر خودرویی که از ساعت 21 شب تا 4 صبح در معابر شهر یاسوج تردد کنند، جریمه می‌شوند، خودروهای غیربومی اگر در شهرستان بویراحمد حضور دارند، هر چه سریعتر این شهرستان را ترک کنند.
احمدی با تاکید بر تداوم همکاری دستگاه‌های دولتی، انتظامی و نظارتی، تاکید کرد: کلیه مراکز اقامتگاهی تعطیل است و هیچ پذیرش مسافری ندارند.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان بویراحمد به سمت قرمز می‌رود و شرایط ناپایداری داریم، اطلاع رسانی باید به خوبی به مردم انجام بگیرد ودستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با کرونا در ایام نوروز رضایت بخش بود که از همه قدردانی و تشکر می‌کنم. نیروی انتظامی، بسیج، گردشگری، شبکه بهداشت، هلال احمر، تعزیزات و همه سنگ تمام گذاشتند، وقتی این همه تعامل و همکاری را دیدم، خوشحال شدم.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در این شرایط مهمترین کار امر به معروف و نهی از منکر است. ویروس کرونا مختص به سلامت یک فرد نیست، بلکه جامعه اسلامی ما با آن به صورت زنجیر وار درگیر است و باید این زنجیره قطع شود.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی داریم و هر خودرویی که از ساعت 21 شب تا 4 صبح در معابر شهر یاسوج تردد کنند، جریمه می‌شوند. خودروهای غیربومی اگر در شهرستان بویراحمد حضور دارند، هر چه سریعتر این شهرستان را ترک کنند.
احمدی با تاکید بر تداوم همکاری دستگاه‌های دولتی، انتظامی و نظارتی، تاکید کرد: کلیه مراکز اقامتگاهی تعطیل است و هیچ پذیرش مسافری ندارند.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان بویراحمد به سمت قرمز می‌رود و شرایط ناپایداری داریم، اطلاع رسانی باید به خوبی به مردم انجام بگیرد.
فرماندار بویراحمد گفت: همه چیز را برای سلامتی مردم کنار گذاشتیم، انتظار می‌رود که مردم همکاری کنند.
احمدی گفت: هر خودرویی که روز سیزده بدر از خانه بیرون بیاید، جریمه می‌شود و به جد با متخلفان برخورد لازم خواهد شد، ما هیچ نفعی از این کارها نداریم، حتی دولت ضرر می‌کند، گردشگری ما زیان می‌بیند، پس مردم هم باید رعایت کنند. همه تفرجگاه‌های ما تا زمانی که به حالت عادی برنگردیم، مسدود است. محیط زیست و منابع طبیعی همکاری لازم را داشته باشند

سیدروح الله وحدتی پور رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد طی تماس تلفنی ازتعطیلی کلیه دفاتر خدمات مسافرتی به تعداد 13دفتر،تعطیلی وپلمپ 30باغ تفریحی و گردشگری درمحورابشاریاسوج،تعطیلی 23مجتمع تفریحی گردشگری وتالارجشن عروسی در شهرستان بویراحمدو هم چنین تشکیل دواکپیپ سیاردرمناطق طبیعی و تاریخی گردشگری شهرستان درجهت رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی در مناطق یادشده درجهت کنترل شیوع بیماری کوید19 خبر داد