تقدیر از تلاش های پرسنل آبفا
تقدیر از تلاش های پرسنل آبفا

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد عزیز فیلی در جلسه هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش های پرسنل آبفا در زمینه مبارزه با کرونا اظهار کرد: تولید و تامین آب شرب شهروندان و نیز تولید و توزیع […]

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد عزیز فیلی در جلسه هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش های پرسنل آبفا در زمینه مبارزه با کرونا اظهار کرد: تولید و تامین آب شرب شهروندان و نیز تولید و توزیع بیش از 250 هزار لیتر آب ژاول تنها بخشی از زحمات پرسنل آبفا در این مقطع حساس بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش مصرف آب شرب در فصل گرما به نوبه خود باعث ایجاد برخی چالش ها و تنش های آبی می شود که این موضوع در تابستان جاری به خوبی توسط مدیران و کارکنان شرکت آبفا استان مدیریت شده است و البته باید برای رفع کامل چالش های در پیش روی زیرساخت های آبی و آبرسانی هرچه بیشتر تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار وعضو اصلی هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در زمینه توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهرها و روستاهای پرجمعیت استان دچار عقب ماندگی هستیم تصریح کرد: در این زمینه باید تلاش و برنامه ریزی بیشتری صورت گیرد.

وی فرهنگ سازی در زمینه نصب انشعاب فاضلاب و نیز ایجاد انگیزه در شهروندان برای وصل شدن به شبکه فاضلاب را ضروری دانست و گفت: در شهرهای استان و به خصوص شهر سی سخت تمامی ادارات و دستگاه های دولتی باید برای اتصال به شبکه فاضلاب ملزم شوند.

فیلی همچنین اتصال روستاها و مناطق اقماری شهر یاسوج به شبکه فاضلاب را مهم و ضروری دانست و گفت: در این زمینه نیز باید مطالعات انجام شده هرچه سریع تر عمملیاتی شوند تا اهالی این مناطق از مزایای شبکه فاضلاب بهره ببرند.

درادامه نیز فیض اله پاسره با اشاره به فعالیت های صورت گرفته طی مدت یکپارچه سازی شرکت اظهار کرد: این کار به رغم سختی ها و چالش هایی که در مسیر انجام کار وجود داشت به خوبی و با سرعت انجام شد و استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب از استان های موفق و پیشرو است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه سازی را امری الزامی برای کاهش هزینه ها و سرعت بخشی به خدمات رسانی به مشترکین دانست و گفت: تمامی امکانات آب و فاضلاب استان برای بهبود خدمات رسانی به مردم استان بسیج شده است و تلاش می شود در فصل تابستان با کمترین میزان قطعی و نوسان آب به مردم خدمات رسانی شود.
پاسره در ادامه تعریف مدل های جدید برای جذب سرمایه گذار و ورود بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی آب و فاضلاب استان را از اصلی ترین برنامه های پیش رو دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی حمایت از سرمایه گذاران برای ورود به حوزه های عمرانی آب و فاضلاب را دارد و با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: هشت پروژه مهم برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب تعیین شده است.