تقدیر استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
تقدیر استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستگاههای خدمت رسان موفق و برتر در سطح استان می باشد. به گزارش  پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد مدیر و جمعی از کارکنان منطقه با دکتر احمدی استاندار استان دیدار […]

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستگاههای خدمت رسان موفق و برتر در سطح استان می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد مدیر و جمعی از کارکنان منطقه با دکتر احمدی استاندار استان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار لطف الله مسعودی مدیر منطقه ضمن تبریک سال نو در خصوص تشریح فعالیت های منطقه گفت : کارکنان پخش فرآورده های نفتی استان از جمله پر تلاش ترین کارکنانی هستند که با توجه به حوادثات اخیر سیل و زلزله وسرمای زمستان و صعب العبور و کوهستانی بودن استان ، در سال ۱۳۹۷ حماسه آفریدند و در تمام اوقات شبانه روز در طول سال بویژه در ایام تعطیلات نوروزی لحظه ای از خدمت رسانی به مردم شریف استان و مسافرین محترم غفلت ندارند.
مهندس مسعودی افزود : همه ما بایستی از فرصتی که خداوند به خاطر خدمت به مردم قهرمان و سلحشور استان به ما عنایت داده ، نهایت بهره رابرده و بتوانیم رضایت خداوند متعال و مردم عزیز را جلب کنیم و بحمدالله سوخترسانی به استان با روند بسیار مناسبی در حال انجام و هیچگونه کمبودی وجود ندارد و با همکاری انبارهای مبدأ ذخیره سازی مخازن انبار نفت در وضعیت مطلوبی قرار داشته و نگرانی بابت ذخیره سازی در سطح استان وجود ندارد.
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی یکی از دستگاههای خدمت رسان موفق و برتر در سطح استان می باشد گفت : کار سوخترسانی یکی از حساس ترین و مهمترین خدماتی است که توسط کارکنان شرکت ملی پخش انجام می گیرد . زحمت و تلاش شما چون بصورت استمرار است و انقطاعی ندارد چندان مشهود نیست و اینگونه خدمت رسانی ها کمتر به چشم می آید و اگر تصور نمائیم چند روز فرآورده های نفتی به مردم نرسد یا سوخت روستاها در فصل سرما با وقفه کوتاهی انجام شود آن وقت است که ارزش و قدر شرکت ملی پخش و کارکنان خدوم آن شناخته می شود و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان یکی از دستگاههای خدمات رسان موفق بوده که هیچ گونه کمبود و شکایتی از آن نگردیده است.
دکتر احمدی از تعامل بین مدیر منطقه با دستگاههای اجرایی و کارکنان منطقه ابراز تشکر نمود و افزود : نتیجه تعامل ، ابراز رضایت همه اقشار مردم از سوخترسانی مطلوب است وامید است این تعامل و همکاری بیش از پیش ادامه داشته باشد و عملکرد خوب پخش فرآورده های نفتی منطقه در سال جدید همانند گذشته ادامه داشته باشد.

دیدار با استاندار 1

دیدار با استاندار 4
دیدار با استاندار 3