تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل نفت و گاز گچساران
تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل نفت و گاز گچساران
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از مدیرعامل این شرکت به پاس مدیریت صحیح در استمرار تولید نفت و گاز کشور، مشارکت در مسولیت های اجتماعی در حوزه چهار استان و‌ ایجاد آرامش در بین کارکنان و خانواده های شرکت و همچنین محیط پیرامونی و عبور از تحریم های سخت تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش دکتر سید علی احمدزاده و هیات همراه با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن ابراز همدردی با مدیرعامل نفت گچساران و تسلیت درگذشت مادر مکرمه ایشان، گفت: در این مدت شاهد تلاش های خستگی ناپذیر مدیرعامل خدوم؛ جهادی و انقلابی این شرکت هستیم .
احمدزاده ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت کشور و تامین کننده گاز بیدبلند و خوراک پتروشیمی ها نقش ویژه ای در اقتصاد کشور دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گستردگی این شرکت در حوزه چهار استان جنوبی کشور از ویژگی های خاص این شرکت است که در این زمینه شاهد هستیم مهندس کمالی مدیرعامل این شرکت در مدت کوتاهی که سکان هدایت این شرکت را در اختیار گرفت خدمات خوبی را در مسیر تولید، خدمات رسانی در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی ، تعامل با مسئولین استانی، شهرستانی و روستاها و انجام اقدامات فرهنگی در خور توجه و فاخر ارایه داده است که موجب رضایت مندی مردم شده است .
احمدزاده افزود: امروز شاهد هستیم صنعت نفت گچساران نگاه ویژه ای به مسوولیت های اجتماعی دارد و من وظیفه دارم از طرف دولت و به عنوان خادم مردم از این اقدامات تقدیر و تشکر نمایم .

بر اساس این گزارش پیش از سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ضمن خوش آمد گویی و تشکر به استاندار و هییت همراه گفت: ما بر این باور هستیم که رضایت مردم؛ رضایت خداوند را به همراه دارد و رضایت خداوند خیر و برکت را برایمان در انجام وظایفمان و توفیق در انجامدمسئولیتمان را به ارمغان می آورد.و با همین نگاه همواره خود را خادم مردم می دانیم .
کمالی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مسولیت های اجتماعی شده است و ما نیز به عنوان سربازان جبهه اقتصاد کشور امروز به شکرانه خداوند سربلند در عبور از تحریم های دشمنان هستیم.
کمالی به رشد افزایش تولید و فروش نفت در این دولت اشاره کرد و گفت: با دیپلماسی دولت سیزدهم و وزیر محترم نفت و سایر مسئولین سیاست گذار در حوزه انرژی کشور شاهد هستیم چنانکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان و‌ حمایت از آنها از جمله ویژگی های بارز صنعت نفت در این دولت است

  • نویسنده : ندانعمتی