تقدیر امام جمعه پاتاوه از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه
تقدیر امام جمعه پاتاوه از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه

تقدیر امام جمعه پاتاوه از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه حجت الاسلام والمسلمین سید رحمت الله سیادت، از تلاش ها و خدمات رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر پاتاوه که در فرهنگ دستگیری از نیازمندان ومددجویان، همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش خبرنگار جنوب؛ امروز جمعه(14)خرداد 1400،امام جمعه […]

تقدیر امام جمعه پاتاوه از تلاش های کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه
حجت الاسلام والمسلمین سید رحمت الله سیادت، از تلاش ها و خدمات رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر پاتاوه که در فرهنگ دستگیری از نیازمندان ومددجویان، همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار جنوب؛ امروز جمعه(14)خرداد 1400،امام جمعه پاتاوه با اهدای لوح سپاس از8نفر از جمله رئیس وکارکنان اداره امداد حضرت امام خمینی (ره) شهر پاتاوه تجلیل کردند.
حجت الاسلام سیادت در پی نوشت رئیس کمیته امداد پاتاوه وهمکاران در دستگیری ازنیازمندان در سال جاری در این لوح نوشت:

بدینوسیله از جنابعالی و همکارانتان که در فرهنگ دستگیری از نیازمندان وزدودن چهره فقر از خانواده های نیازمند گوی سبقت را ربوده اید، تقدیر وتشکر ویژه بعمل می آید.امید است که خداوند متعال در این مسیر نورانی وسبز شما وخانواده گرامیتان را رهنمون باشد.
لازم به ذکر است لوح سپاس امام جمعه به آقایان ؛ جان محمد آبسالان رئیس اداره-علی رحمانپور، شکراله بسطامی، یحیی انصاریان ، علیداد تردست،صادق مطهر کارکنان اداره امداد اهداء شد.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار