تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ماماهای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ماماهای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه سرپرست معاونت درمان، مشاور عالی رئیس دانشگاه، رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه از بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج بازدید و از ماماهای این بخش قدردانی نمود. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه سرپرست معاونت درمان، مشاور عالی رئیس دانشگاه، رئیس حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی دانشگاه از بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج بازدید و از ماماهای این بخش قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه در این دیدار بر رفع اورژانسی نواقصات حوزه های سلامت مادر و کودک تاکید نمود و گفت: نقش ماماها به عنوان عضوی از جامعه پزشکی در تامین سلامت بی بدیل بوده و ما قدردان تلاش های این قشر بوده و هستیم.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از روند کاهش مرگ و میر مادران باردار و نوزادان مرهون تلاش های حوزه مامایی و مراقبت های دوره بارداری بوده که بی شک کاری ارزشمند است زیرا دو شاخصه اصلی سلامت جامعه انسانی در دستان این قشر است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین ضمن تبریک فرارسیدن 16 اردیبهشت ماه و روزماما، اذعان داشت: بی‌شک ارائه خدمات سلامت توسط ماماها، نقش بارزی در ارتقای شاخص‌های سلامت داشته است.

دکتر کامبیز کشاورز افزود: اهمیت و جایگاه مامایی و ارائه خدمات این حوزه در حفظ، تأمین و ارتقای سلامت خانواده بسیار بالا بوده و قدردان زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های صادقانه این عزیزان هستیم.