تقدیر فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پرستاران
تقدیر فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پرستاران
به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار،فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و معاونت های حوزه خواهران و برادران با حضور در بیمارستان نفت گچساران از زحمات پرستاران تقدیر بعمل آوردند .

بی نام ۴۷۶۳۴۵ بی نام:
در این مراسم که دکتر بقایی رییس شبکه بهداشت و درمان نفت گچساران؛ رییس بیمارستان و جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت حضور داشتند سرهنگ پاسدار فردوس ناصرزاده گفت: امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)،نمونه هایی از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته اند و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه عملکرد کادر درمان در بحران کرونا تفاوتی با فعالیت در جبهه های جنگ و دفاع مقدس ندارد اظهار کرد: سلامت جسمی روحی جامعه مرهون زحمات مدافعان سلامت است که با انگیزه و روحیه خدمت رسانی این کار را انجام می دهند.

ناصرزاده تصریح کرد: : از خود گذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران در روزهای کرونایی هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت زیرا آنان به مانند دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ویروس منحوس کرونا از بین رود و به جرات باید اذعان کرد پرستاران و کادر درمان ما در خط اول جبهه سلامت هستند .

  • نویسنده : ندانعمتی