تقدیر ویژه مدیرکل بازرسی استانداری از عملکرد مطلوب مخابرات کهگیلویه وبویراحمد
تقدیر ویژه مدیرکل بازرسی استانداری از عملکرد مطلوب مخابرات کهگیلویه وبویراحمد
سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد باعلی اصغرقلی پور مدیرکل دفترمدیریت عملکرد بازرسی  وامور حقوقی استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد  در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات مخابراتی و ارتباطی تلفن ثابت و همراه استان دیدار و گفت و گو کرد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد؛سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد باعلی اصغرقلی پور مدیرکل دفترمدیریت عملکرد بازرسی  وامور حقوقی استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد  در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات مخابراتی و ارتباطی تلفن ثابت و همراه استان دیدار و گفت و گو کردند.

سید محمد هادی امیری سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمدضمن عرض تبریک به جهت انتصاب شایسته وحکیمانه  مدیرکل دفترمدیریت عملکرد بازرسی  وامور حقوقی استانداری استان کهگیلویه وبویراحمدب به وضعیت مخابرات منطقه پرداخت  وگفت  طرح نهضت جهادی فیبرنوری در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از پروژه های ارتباطی مخابرات منطقه است و هدف از اجرای این طرح بردن فیبر نوری درب خانه های مردم است، هم اکنون ارتباط مردم از طریق زوج سیم است که با معایبی مواجه می باشد.

وی اظهارکرد: این خدمت در شهرهای استان انجام خواهد شد، بصورت فاز در حال اجراست تا ارتباط مطمئن، پایدار، امن و با کیفیت و پهنای باند مورد نیاز مشترک داشته باشند.

سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم که طی امسال ارتباط بیشتر مشترکان را از طریق فیبرنوری فراهم کنیم. کلیه بخش های دولتی و خصوصی از جمله سازمانها، دانشگاهها، نهادها، فرودگاه، صنعت و بازاریان می توانند متقاضی فیبر نوری باشند و ما آمادگی داریم که به هر میزان پهنای باند فیبرنوری نیاز داشته باشند را برای آنها فراهم کنیم.

امیری تصریح کرد: طی سه سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اندازه ۱۰ سال کار شده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم که در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار لازم برای اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری به این استان اختصاص داده شود، جا نمایی و نقشه برداری شده که نیازمند اعتبار لازم است.

سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اجرای این میزان فیبرنوری استان کهگیلویه و بویراحمد از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد.

مدیرکل دفترمدیریت عملکرد بازرسی  وامور حقوقی استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارضمن عرض عرض خیرمقدم به تشریح مطالبات و مشکلات ارتباطی مردم   در طول دو دوره حضور سرپرست مخابرات منطقه در سامانه سامد ،پرداخت.
علی اصغر قلی پور  در این دیدار گفت : یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است.
وی اظهار داشت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است
قلی پور  خاطر نشان کرد ، مدیر مخابرات منطقه یکی از مدیران جهادی وعملگرا استان بوده که در مدت حضورشان خدمات شایانی در راستای عدالت ارتباطی انجام داده که با بررسی وضعیت ارتباطی این استان ، آثار وبرکات آن به وضوح مشخص هست.