تقدیر و تجلیل از کارگران نمونه اداره نگهداری و تعمیرات نفت و گاز گچساران
تقدیر و تجلیل از کارگران نمونه اداره نگهداری و تعمیرات نفت و گاز گچساران
آیین تجلیل و تقدیر از کارگران نمونه شرکت وانیا نگین اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، با حضور مدیرعامل، مدیر عملیات، رییس اداره نگهداری و تعمیرات، روسای بخش های مختلف این اداره و تعدادی از روسای ادارات نفت و گاز گچساران با اهدای لوح سپاس از ۲۸ نفر از کارگران نمونه و دو نفر از کارمندان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این آیین احمد پورهادی، مدیر عملیات با اشاره به جایگاه نفت و گاز گچساران عنوان کرد: این شرکت به لحاظ انضباط کاری و توانمندی نیروهای متخصص از گذشته تا به امروز جایگاه خوبی را در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ما با اتکا به توان داخلی در این شرکت و امکانات موجود تاکنون کارهای بزرگی از قبیل تعمیر، بازسازی، مهندسی معکوس و تولید قطعات مورد نیاز تاسیسات را انجام داده ایم، بنابراین با استفاده از تجارب واقعی و عملی می توانیم با انتقال این تجربه ها به همکاران روز به روز در راستای اهداف سازمان که همان تولید پایدار است گام های بزرگی برداریم.

لازم به ذکر است: شرکت وانیا نگین گچساران پیمانکار نیروی انسانی اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوب