افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024
پ
  • شناسه : 304
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۴:۳۲
  • ۰ دیدگاه

تلگرام اطلاعات ایرانیان را از کشور خارج کرد

تلگرام اطلاعات ایرانیان را از کشور خارج کرد
تلگرام اطلاعات ایرانیان را از کشور خارج کرد

معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به توقف استقرار سرورهای تلگرام گفت: قرار بود تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند، اما اطلاعات را از کشور خارج کرد.  عباس آسوشه افزود با بیان اینکه تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد، گفت: تصمیم گرفتیم امکانات CDN را که فقط برای کاهش هزینه‌هایش […]

معاون مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به توقف استقرار سرورهای تلگرام گفت: قرار بود تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند، اما اطلاعات را از کشور خارج کرد.

 عباس آسوشه افزود با بیان اینکه تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد، گفت: تصمیم گرفتیم امکانات CDN را که فقط برای کاهش هزینه‌هایش استفاده می‌کرد از آن بگیریم و در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی بگذاریم.

معاون فناوری اطلاعات مرکز ملی فضای مجازی با تأکید بر اینکه تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد، اظهار کرد: از آنجا که این کار را انجام نداد، اطلاعات کاربران ایرانی را از کشور خارج کرد و از امکانات ما فقط برای کاهش هزینه‌های خود استفاده می‌کرد، تصمیم گرفتیم این امکانات را به جای تلگرام در اختیار پیام‌رسان‌های داخلی قرار دهیم.
معاون فناوری اطلاعات مرکز ملی فضای مجازی عنوان کرد: تلگرام در ارتباطات اولیه از سرورهای اروپایی خود برای ارتباط کاربران ایرانی استفاده می‌کرد و از CDNهای مستقر درایران فقط برای کانال‌های پربازدید بهره می‌برد.
به گفته آسوشه قرار بوده تلگرام اطلاعات کاربران ایران را در کشور خودمان نگهداری کند./افکارنیوز

برچسب ها

پیام تسلیت فرماندارشهرستان لنده در پی شهادت رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی  وهئیت همراهش ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت فرماندارشهرستان لنده در پی شهادت رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی وهئیت همراهش

به گزارش فریادجنوب جلال دانش فرماندارشهرستان لنده طی پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی،وهئیت همراهش را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیراست. بسم الله الرحمن الرحیم شهادت رئیس جمهور صادق و خادم الرضا، ایت الله رئیسی، وزیر شجاع و جهادی امور خارجه آقای دکتر امیرعبداللهایان، آیت الله ال هاشم امام جمعه محبوب و انقلابی […]

پیام تسلیت رهبر انقلاب منتشر شد/پنج روز عزای عمومی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت رهبر انقلاب منتشر شد/پنج روز عزای عمومی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی«شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان» را در سانحه هوایی تسلیت گفتند.

زندگینامه شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زندگینامه شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی

 فریاد جنوب ؛ مالک رحمتی متولد سال ۱۳۶۱ در مراغه استان آذربایجان شرقی بود. این سیاستمدار، حقوقدان و مدیر ارشد اجرایی بعد از فوت عابدین خرم،استاندار پیشین، با موافقت هیأت دولت به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی منصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.