تنش در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان/بیانیه اعتراض امیز دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد خطاب به استاندار
تنش در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان/بیانیه اعتراض امیز دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد خطاب به استاندار

در پی بروز تنش و اختلاف نظر در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که منجر به ترک جلسه عضو هیئت علمی و معاون دانشگاه آزاد یاسوج شد دبیر انجمن اسلامی دانشکاه آزاد اسلامی واحد یاسوج طی بیانیه ای خطاب به استاندار اعتراض خود را به اتفاقات رخ داده در این جلسه بیان […]

در پی بروز تنش و اختلاف نظر در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که منجر به ترک جلسه عضو هیئت علمی و معاون دانشگاه آزاد یاسوج شد دبیر انجمن اسلامی دانشکاه آزاد اسلامی واحد یاسوج طی بیانیه ای خطاب به استاندار اعتراض خود را به اتفاقات رخ داده در این جلسه بیان و از ایشان تقاضای پیگیری کرد

به گزارش فریاد جنوب متن بیانیه به شرح زیر است

 

استاندار محترم

جناب آقای دکتر کلانتری

احتراماً سلام

با عنایت به نقش پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در امر آموزش عالی، که همواره بیشترین و موثرترین خروجی ها را در زمینه های آموزشی، پژوهشی و … داشته است، این عمل معاون حضرتعالی شایسته و درخور شأن خانواده بزرگ دانشگاه آزاد نیست.

چرا که جناب آقای دکتر نجاتیان (نماینده خانواده بزرگ دانشگاه آزاد) ابتدعا بنابر اصل آزادی بیان و در ثانی بنا بر اصولی چون شایسته سالاری ، عدم تبعیض و تساوی فرصت ها ، دفاع از حق و … در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به ایراد سخن پرداختند.

بدین لحاظ مادامیکه لیاقت و شایستگی مبنا نباشد ، مجالی جهت رشد ، توسعه و شکوفایی نخواهیم داشت و کارآمدی نظام اموزشی یک امر محال خواهد بود.

همچنین بنا بر فرمایش حضرت امیر (ع) که می‌فرماید: «ان القبح فی ظلم بقدر الحسن فی العدل». زشتیِ ستم به اندازه زیبایی دادگری است.

متاسفانه در جلسه مذکور، دانشگاه آزاد اسلامی با نهایت بی‌مهری و کم لطفی مورد ظلم و هتک حرمت قرار گرفته که مجموعه استانداری و ادارات ذی‌ربط دخیل در این امر نکوهیده، یک عذرخواهی بزرگ به دانشگاه آزاد اسلامی بدهکار می باشند.

از این رو انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ضمن محکوم خواندن این امر خواستار ترتیب مراتبی جهت جبران خسارات معنوی مربوطه میباشد.

کسانی شایستگی مسئولیت را در یک نظام اسلامی دارا هستند که به مقام صالحان رسیده باشند.(انبیاء ۱۲۵)

و من الله توفیق

امین گلستانی‌ دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج