توبیخ مدیر پروژه محور چرام- باشت /هشدار و تذکر جدی استاندار به مدیران پروازی باشت
توبیخ مدیر پروژه محور چرام- باشت /هشدار و تذکر جدی استاندار به مدیران پروازی باشت

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کم کاری برخی مدیران در جذب اعتبارات انتقاد کرد به گزارش فریاد جنوب ؛علی محمد احمدی در نشست شورای اداری باشت، اظهار داشت: مدیر مربوطه با پروژه محور چرام- باشت به علت سهل انگاری در تعیین تکلیف این پروژه و برگشت ۸میلیارد ریال اعتبار باید توبیخ شود. استاندار کهگیلویه […]

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کم کاری برخی مدیران در جذب اعتبارات انتقاد کرد

به گزارش فریاد جنوب ؛علی محمد احمدی در نشست شورای اداری باشت، اظهار داشت: مدیر مربوطه با پروژه محور چرام- باشت به علت سهل انگاری در تعیین تکلیف این پروژه و برگشت ۸میلیارد ریال اعتبار باید توبیخ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به فرماندار باشت عنوان کرد: تا آخر هفته آینده پروژه ورزش و جوانان را بررسی و گزارش آن را به حوزه عمرانی استانداری ارائه دهید.

احمدی با تاکید بر اینکه در این استان در زمینه اعتبارات به نسبت سایر استان ها مشکل نداریم، گفت: مشکل این استان در بحث مدیریت، ساز و کار اجرایی، نظارت و پیگیری است.

وی افزود: ما درگیر بوروکراسی اداری و ناهماهنگی بین بخشی هستیم این مشکلات صرفا به دلیل ناکارآمدی برخی از مسئولان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید به دنبال حل مسئله باشیم، بیان کرد: اکنون شرایط کشور به گونه ای نیست که بتوان همچون گذشته فعالیت داشته باشیم.

احمدی خواستار احصاء پروژه های شهرستان باشت از سوی فرماندار شد و گفت: هدف از تشکیل این کارگروه ها و معاونت های تخصصی در استان و شهرستان ها بررسی دقیق مسائل و مشکلات هر طرح و پروژه است.

وی تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم و مردم نباید چوب سهل انگاری برخی از مدیران را بخورند.

استاندار گفت: فرماندار نسبت به رفع مشکلات بین بخشی اقدام و نتیجه آن را به استانداری ارائه دهد.

احمدی از تدوین طرح جامع آب استان خبر داد و افزود: این طرح باتوجه به ظرفیت منابع آبی، میزان بارندگی، نیازها و تقاضاهای استان تهیه می شود.

وی با اشاره به دیدار با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در آن نشست موضوع سازه های مخزنی، سدها و شیوه های تامین آب مناطق مختلف استان بررسی شد.

احمدی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ضعیف ترین مسیر ارتباطی بین استانی را دارد، تاکید کرد: دو محور ارتباطی باشت- چرام و یاسوج- سرفاریاب حادثه خیز و پرترافیک هستند، ساماندهی این محورها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عظمی برای کار کردن نمی بینم، گفت: از محل ارتقای شاخص، منابع ملی و استانی برای تسریع در روند اجرایی پروژه ها کمک می کنیم.

احمدی خواستار به کارگیری نیروی های توانمند و متخصص در بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت شد و خاطرنشان کرد: این بیمارستان بعد از ایام اربعین به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: باتوجه به الگوی بارش ها مدیران نسبت به تامین آب مناطق روستایی از اکنون برنامه ریزی داشته باشند.

احمدی خطاب به مدیران پروازی باشت، گفت: هوای شهر باشت به نسبت گچساران خنک تر بوده و دلیلی برای عدم سکونت وجود ندارد اگر مدیری نمی تواند با این شرایط کار کند این جایگاه را به ترک کند.

وی تصریح کرد: در صورت کوتاهی فرماندار در برخورد با مدیران پروازی، حراست استانداری ورود می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرمانداران در زمینه استقلال ادارات شهرستانی با معاونان استانداری مکاتبه کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه ما باید همچون یک سرباز به مردم و این نظام خدمت کنیم، گفت: مطالبه گری حق مردم است و می طلبد مدیران نسبت به گذشته ساده زیست تر و عمل گرا باشند و با رعایت قانون حکمرانان خوبی برای خدمتگزاری به مردم باشید.