تودیع و معارفه ای درشهرستان بویراحمد با طعم خدمت بی منت ومعامله ای  با خداوند
تودیع و معارفه ای درشهرستان بویراحمد با طعم خدمت بی منت ومعامله ای  با خداوند

  به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ در آئی نی با حضور مدیران شهرستانی واستانی ،جلسه ی تودیع و معارفه ی مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد برگزار گردید در این جلسه ابتدا حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مومن زاده در سخنانی به نقش و اهمیت جایگاه مدیران در جهاد کشاورزی پرداخت و افزود […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ در آئی نی با حضور مدیران شهرستانی واستانی ،جلسه ی تودیع و معارفه ی مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد برگزار گردید

در این جلسه ابتدا حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مومن زاده در سخنانی به نقش و اهمیت جایگاه مدیران در جهاد کشاورزی پرداخت و افزود :جهاد کشاورزی سازمانی عریض و طویل است که استعدادهای خوبی در آن وجود دارد، ولی متاسفانه در سنوات گذشته این سازمان مورد بی مهری قرار گرفت ،در دولت قبل که اعتبارات میلیاردی بود، متاسفانه  خدمات خوبی در این سازمان انجام نگرفت ولی الان بودجه بر اساس اوراق بهادار است که مدیران استانی و شهرستانی سازمان نمی‌تواند ایده های خود را پیاده سازی نمایند .

سپس منوچهر محمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد در دفاع از عملکرد خود در سنوات گذشته بیان کردند، در زمان مدیریت اینجانب در هر روستا پروژه‌ای از جهاد کشاورزی شهرستان وجود داشت.

وی به شرایط اقلیمی  حاکم بر کشور اشاره کرد و افزود جهاد کشاورزی در این راستا اقدام به اجرای سیستم آبیاری تحت فشار نمود و خدا را شاکرم که  میزان سطوح آبیاری تحت فشار را از ۷۳۵ هکتار به۶۰۰۰ هکتار رساندیم .

وی افزود  اقدامات خوبی در خصوص مدیریت باغات دیم را برنامه ی کاری این سازمان قراردادیم‌ و هم اکنون ۲۰۰ هکتار از باغات دیم را به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز نمودیم  که  از این حیث در کشور جایگاه سوم را داریم .

محمدی خاطرنشان کردند، همین جابرخود لازم می دانم که از چهار فرماندار قبلی شهرستان بویراحمد و جناب آقای دکتر خادمی استاندار اسبق و جناب آقای دکتر احمدی استاندارمحترم استان  و همچنین کلیه ی  همکاران عزیزی که بدون هیچ چشم داشتی و یا توقعی یار و همراه ما بودند کمال تقدیر و تشکر می نمایم.

در ادامه این برنامه  قائم مقام جهاد کشاورزی استان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد با آرزوی توفیق جهت ایشان در مسئولیت جدید یادآور شد یک مدیر می‌بایست دارای پارامترهای باشد تا بتواند درعرصه ی مدیریتی خود موفق باشد از جمله این  پارامترها می توان :

۱_ برای رضای خدا انجام وظیفه نماید.

۲_ خداوند را در اعمال و رفتار خود ناظر قرار دهد.

۳ عدالت انصاف و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد .

۴_در انجام امور تصمیم هوشمندانه اتخاذ نماید .

۵_ در محل کار انضباط اداری را رعایت نمایند .

جاوید خاطرنشان کردند، قطعاً با شناختی که از آقای آذرگون دارم ایشان می توانند دراین مسئولیت کارهای نیک و ماندگاری را در کارنامه مدیریت ثبت نماید .

سپس حاج سیدرضا آذرگون ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این مسئولیت جدیدبه  ایشان اعتماد کردند و خود نیز پیگیر این مسوولیت بودند ، شاخص‌های یک مدیر موفق را در دوازده بند بیان نمودند و افزودند  یک مدیر باید تخصص داشته باشد ولی اگر  از تعهد کافی برخوردار نباشد، نمی‌تواند مدیری موفق باشد .

وی سپس به اهرم تشویق و تنبیه در سیستم اداری اشاره نمود و افزود قطعاً در دوران مدیریت خود از این اهرم به نحو احسن استفاده خواهم نمود.

ایشان خاطرنشان نمودند چنانکه یک مدیر یازده  آیتم مدیریتی را داشته باشد، ولی نظارت نداشته باشد ،نشان می دهد که در حوزه مدیریتی  خود موفق نبوده و اینجانب نسبت به انجام تمام امورات نظارت خواهم کرد، چراکه با خدای خود عهد و پیمان بسته ام که فقط برای رضای او گام بردارم ودر همین راستا، دست تک تک همکاران عزیز را جهت همراهی در این مسئولیت به گرمی می فشارم

در پایان این نشست از خدمات آقای منوچهر  محمدی با اهداء لوح سپاس ،تقدیروتشکر به عمل آمد و با حکم مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان، سیدرضا آذرگون به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد منصوب گردید