سید صدیف دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این خصوص گفت: پخش و توزیع کتب درسی از ۱۸ شهریور ماه در آموزش و پرورش شهرستان چرام با مقطع ابتدایی آغاز شده است و انشالله مقاطع دیگر بزودی در همین هفته پخش و توزیع خواهد شد.   وی افزود: روند توزیع کتب درسی همچنان […]

سید صدیف دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این خصوص گفت: پخش و توزیع کتب درسی از ۱۸ شهریور ماه در آموزش و پرورش شهرستان چرام با مقطع ابتدایی آغاز شده است و انشالله مقاطع دیگر بزودی در همین هفته پخش و توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: روند توزیع کتب درسی همچنان ادامه داشته و می‌بایست مدیران مدارس هماهنگی‌های لازم را با جناب آقای سعیدی مسئول توزیع کتب درسی و کارشناسان مقاطع مربوطه انجام داده و بر اساس ثبت سفارش حواله دریافت کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در پایان با اشاره به لزوم توزیع کتاب‌های درسی بین مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید و در اختیار دانش آموزان قرار دادن کتب در روز‌های نخست مهر گفت: تلاش می‌کنیم تا در ابتدای سال تحصیلی جدید همه دانش آموزان از کتب درسی بهره‌مند باشند و هیچ دانش آموز و مدرسه‌ای در شهر و یا روستا مشکل نبود کتاب درسی را نداشته باشد.