توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی توسط جمعیت هلال احمر گچساران
توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی توسط جمعیت هلال احمر گچساران
ندانعمتی فرماندار گچساران گفت: به مناسبت هفته هلال احمر افزون بر ۱۰۰ بسته معیشتی در جمعیت هلال احمر این شهرستان توزیع شد.

روانبخش دیهیم خوب در گفتگو با خبرنگار فریاد جنوب ضمن گرامیداشت هفته جمعیت هلال احمر اظهارکرد: جا دارد از زحمات تلاشگران نستوه و خستگی ناپذیر جمعیت هلال احمر گچساران تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد: انسان ها همیشه در امنیت، آسایش و آرامش نیستند و گاه حوادث طبیعی و غیرطبیعی، این آرامش را به هم می زند، در این زمان، ندای یاری طلبیِ حادثه دیدگان به گوش می رسد.
فرماندار گچساران با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار پرسنل جمعیت هلال احمر در حوادث تصریح کرد: جمعیت هلال احمر انسان هایی آموزش دیده، صبور و نیکوکاری هستند که فقط برای رضای حضرت حق به کمک مردم و حادثه دیدگان می شتابند و دردهاشان را تسکین می بخشند.
دیهیم عنوان کرد: جمعیت هلال احمر نهادی که بدون چشم داشت مادّی، به یاری محرومان می شتابد و از آنها دلجویی می کند.
وی گفت: به منظور تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر این افراد فداکار، هفته ای به نام هلال احمر نامگذاری شده و ما نیز به سهم خود، از زحمات شبانه روزی آنها تشکر کرده و به مردان روزهای سخت، خسته نباشید می گوییم.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته هلال احمر برنامه های متنوعی در این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر برگزارشده است.
دیهیم خوب بیان کرد: افزون بر ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر گچساران بین افراد نیازمند این شهرستان توزیع شد.
وی لا اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال است، افزود: این بسته ها اعم از برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، سویا هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس فرماندار گچساران به همراه فرمانده انتظامی این شهرستان با حضور در جمعیت هلال احمر گچساران ضمن عرض تبریک و اهدا لوح تقدیر به رئیس این نهاد هفته هلال احمر را گرامی داشتند.
توزیع بسته های معیشتی نیز با حضور برخی از مسئولان در جمعیت هلال احمر گچساران آغاز شد.
انتهای پیام/

 

 

 

 

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوبَ