توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سپاه ناحیه گچساران
توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر یک هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی در غالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه این شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب سرهنگ باقر پسنده در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه فجر د اظهار کرد: از آغاز این رزمایش تا کنون ۱۳ سری کمک های مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد نیازمند توزیع شده است.
وی بیان کرد: به مناسبت دهه فجر افزون بر یک هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی در غالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران بااشاره به اینکه سپاه در تمام صحنه ها درکنار مردم حضور دارد، تصریح کرد:مرحله ۱۳ کمک های مومنانه ۱۱۰۰ بسته توسط ۳۶ گروه جهادی توزیع خواهد شد.
پسنده عنوان کرد: با نفس گرم بسیج امروز کشور از همه حوادث عبور کرده و تا بسیج وجود دارد این کشور از گردنه های مختلف عبور خواهد کرد.
وی گفت: در سال ۵۷ در چنین روزهایی ملت ایران با رهبری امام راحل برای پیروزی انقلاب تلاش می کردند
این انقلاب خار چشم دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ با فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند همه باید به کمک مردم بشتابند و بسیج نیز در این اتفاق به صحنه آمده و برگ زرینی را به تاریخ افتخارات خود اضافه کردند.
پسنده با اشاره به اینکه
سپاه کارنامه درخشانی دارد و به کمک بسیج و حضور میدانی مردم در دفاع مقدس امتحان خود را با سربلندی و دیگر رویدادها پس داده است بیان کرد: در بلایای طبیعی نیز سپاه جزو اولین نهادها بود که درکنار مردم حضور پیدا کرده است
وی افزود:امروز ما مدال افتخار خدمت به مردم را داریم و هرچه خدمت بر ای مردم انجام شود کم است و
تا کنون در ایام وجود کرونا ۱۶ هزار بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران اضافه کرد:در هفته آینده و اولین روزهای دهه فجر اهدای جهیزیه به زوج های جوان و افتتاح طرح های اشتغالزایی را خواهیم داشت.
انتهای پیام/