توزیع ۳۸۵ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه ناحیه گچساران
توزیع ۳۸۵ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در آخرین روز از رزمایش جهادگران فاطمی ۲ توسط سپاه ناحیه این شهرستان ۳۸۵ بسته کمک معیشتی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده در گفت و گو با پایگاه خبری فریاد جنوب درر گچساران اظهار کرد: در قالب رزمایش مومنانه به مناسبت هفته بسیج در آخرین روز از رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در این شهرستان بسته های معیشتی توزیع شد.
وی بیان کرد: افزون بر ۳۸۵ بسته کمک معیشتی به ارزش جمعا ۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال شامل برنج، گوشت قرمز و ماکارانی توزیع گردید.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این بسته های معیشتی به پاکبانان شهرداری و نیروهای خدماتی مراکز درمانی این شهرستان اهدا شده است.
محقق زاده عنوان کرد: در قالب رزمایش مومنانه تا کنون در ۱۹ مرحله افزون بر ۱۹ هزار و ۱۸۵ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: از این میزان در سالجاری نیز یکهزار و ۲۰۰بسته کمک معیشتی اعم از برنج، روغن، رب گوجه، شکر و حبوبات در دو مرحله ۷۰۰ و ۵۰۰ بسته توزیع شد.
محقق زاده با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته های معیشتی امسال ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال بوده، عنوان کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها ۷ میلیون ریال است که توسط گروه جهادی توزیع شده است.
وی گفت: امسال نیز باهدف کمک به اقشار کم برخوردار در سه نوبت جمعا ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد به ارزش ۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال توزیع گردید.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: امسال ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعم از کیف، دفتر، قلم، مداد رنگی و جامدادی بین دانش آموزان نیازمند و ۱۵ قلم کیت آزمایشگاهی به ارزش ۱ میلیارد ریال به مدارس، توزبع ۶۰ بسته آموزشی،ورزشی و فرهنگی به ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.
محقق زاده افزود: سپاه همواره لبیک گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان ودل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می کند.


انتهای پیام

  • نویسنده : ندانعمتی