توسعه فرهنگ کار آفرینی در استان با محوریت دانشگاه جامع علمی کاربردی /مرکز علمی کاربردی گچساران یک پیشرو دربرگزاری رویدادهای علمی+تصاویر
توسعه فرهنگ کار آفرینی در استان با محوریت دانشگاه جامع علمی کاربردی /مرکز علمی کاربردی گچساران یک پیشرو دربرگزاری رویدادهای علمی+تصاویر

  به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛جلسه هم اندیشی نهادهای تاثیر گذار در توسعه کار آفرینی به میزبانی مرکز علمی کاربردی گچساران 1 در سالن جلسات اداره منابع آب گچساران برگزارگردید. دراین جلسه ابتدا سرکارخانم قاضی رئیس مرکزگچساران۱ و افضلی معاون اداره منابع آب ،ضمن عرض خیرمقدم به تشریح مسائل کارآفرینی پرداختند. در این […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛جلسه هم اندیشی نهادهای تاثیر گذار در توسعه کار آفرینی به میزبانی مرکز علمی کاربردی گچساران 1 در سالن جلسات اداره منابع آب گچساران برگزارگردید.

دراین جلسه ابتدا سرکارخانم قاضی رئیس مرکزگچساران۱ و افضلی معاون اداره منابع آب ،ضمن عرض خیرمقدم به تشریح مسائل کارآفرینی پرداختند.
در این جلسه که با هدف برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهایی در مراکز علمی کاربردی استان و با همکاری پارک علم و فناوری استان ، فنی و حرفه ای، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرکز رشد گچساران، مرکز نو آوری نفت و گاز گچساران و مدیریت منابع آب برنامه ریزی لازم برای برگزاری رویداد های نیمه دوم سال از جمله برگزاری کارگاههای توسعه مفاهیم کسب و کار ، رویداد شتاب نفت و گاز و استارت آپ ونفت و گاز در گچساران و گیاهان دارویی در یاسوج با حمایت تمامی دستگاهها تاکید و به تصویب رسید.

همچنین برای نخستین بار کمپ کار آفرینی به مدت سه روز در گچساران و یاسوج برگزارمی شود.
در این جلسه دکتر صالحی برنامه های توسعه کار آفرینی و مرکز نو آوری گچساران را تشریح کرد.
دکتر هاشمی ریاست پارک علم و فناوری از برگزاری جلسه با محوریت دانشگاه علمی کاربردی تشکر کرد و پارک علم و فناوری را حامی برنامه های توسعه کسب و کار دانش بنیان در استان معرفی کرد .

وی ظرفیت گچساران را برای اجرا برنامه های پایلوت ملی مناسب عنوان کرد. و از همگرایی ایجاد شده با محوریت دانشگاه علمی کاربردی استقبال کرد.
در ادامه دکتر موسایی رییس دانشگاه علمی کاربردی استان به ظرفیت مراکز علمی کاربردی استان برای توسعه کار آفرینی تاکید و اشاره کرد که سیاست این دانشگاه تربیت فارغ التحصیلان مهارت آموخته و کار آفرین متناسب با دانشگاه های نسل سوم است. وی در همین راستا به برنامه های منسجم این دانشگاه با ترکیبی از بهترین مشاورین و اعضای هیات علمی کار آفرینی در استان و حمایت و همراهی پارک علم و فناوری و ادارات و نهادهای مرتبط اشاره کرد تا بتوان فرهنگ کار آفرینی را در استان توسعه دهیم. وی در ادامه از مرکز علمی کاربردی گچساران 1 در راستای پیشرو بودن در برگزاری رویدادها در استان تشکر و اعلام کرد کلیه مراکز باید در کنار خود اقدام به راه اندازی مراکز نو آوری نمایند.

در این جلسه در خصوص ظرفیت های مهارت آموزی ،تامین هزینه های برگزاری رویدادها و لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاهها در برگزاری این رویدادها تاکید شد.
در سفر یک روزه رئیس پارک علم و فناوری استان و رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان از مرکز رشد گچساران و واحدها فناوری مستقر در این مرکز و ظرفیت های شرکت ها در دانشگاه آزاد گچساران همچنین مرکز نوآوری تجهیزات نفت و گاز علمی کاربردی گچساران 1 از جمله محل استقرار واحدها و فضای پیش بینی شده برای خانه استارت آپ و ظرفیت فیزیکی این مرکز برای تبدیل شدن به نخستین شتاب دهنده استان و مرکز رشد جامع گچساران بازدید و از اقدامات مرکز علمی کاربردی گچساران 1 تشکر کردند. در پایان جلسات کارشناسی در قالب کمیته های علمی و اجرایی در گچساران و یاسوج با همکاری تمامی دستگاهها ادامه یابد.