تکرار حماسه لشکرآریوبرزن زمان در دشتروم تاریخ ساز| تعظیم شهریار به دیار علم وادب وفرهنگ  | مردم تشنه ی علم وعمل هستند نه شعار |برخی  خود را از طریق سنجاق با سقف نظام گره زدند و بعضی ها خود را عین نظام می دانند|من ازدست های پشت پرده خبر دارم+کلیپ ویدئویی
تکرار حماسه لشکرآریوبرزن زمان در دشتروم تاریخ ساز| تعظیم شهریار به دیار علم وادب وفرهنگ  | مردم تشنه ی علم وعمل هستند نه شعار |برخی  خود را از طریق سنجاق با سقف نظام گره زدند و بعضی ها خود را عین نظام می دانند|من ازدست های پشت پرده خبر دارم+کلیپ ویدئویی
فریادجنوب ؛ دکتر محمد بهرامی بعد از استقبال پرشور حماسی مردم  در سرنجلکل ، بادنگان ،کریک ، دارشاهی ولوداب   این بار  در جمع حماسی وپرشور دهستان دشتروم  حضور یافت وگفت: در مقابل این همه شکوه و عظمت شما مردم فهیم و شریف شر تعظیم فرود می آورم.

فریادجنوب ؛ دکتر محمد بهرامی بعد از استقبال پرشور حماسی مردم  در سرنجلکل ، بادنگان ،کریک ، دارشاهی ولوداب   این بار  در جمع حماسی وپرشور دهستان دشتروم  حضور یافت وگفت: در مقابل این همه شکوه و عظمت شما مردم فهیم و شریف شر تعظیم فرود می آورم.

وی خاطر نشان کرد: افتخاریست که در دیاری که گذرگاه تاریخ و مرکز ثقل و حماسه های خاص سیاسی حضور داشته باشیم
امسال همزمان با انتخابات مجلس، انتخابات خبرگان رهبری هم برگزار میشود و در این میان از دیارمان انسانی بزرگ و بزرگ زاده نیز حضور دارند که جد برجد در کنار مردم بودند و همواره به مردم شریف استان محبت داشتند. از مردم شریف استان میخواهیم از این عالم وارسته حمایت داشته باشید.

محمد بهرامی در ادامه از تلاشها و حمایت های حضرت آیت‌الله ملک حسینی نماینده معزز مردم شریف استان درمجلس خبرگان رهبری،حضرت آیت‌الله حسینی نماینده محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه شریف شهریاسوج،سردار فرماندهی محترم سپاه استان سردارمعظم حاج حمید خرم دل،مدیرکل محترم اطلاعات وامنیت استان،دکتر افراسیاب رئیس کل محترم دادگستری استان ، سردارمصطفابی  فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان،دکتر ملک حسینی دادستان محترم استان ،  اعضای شورای محترم نگهبان کشور به ویژه ریاست محترم شورای نگهبان استان  جناب آقای دکتر جوکاروهمچنین مجموعه زحمتکش وزارت کشور و مجموعه استان خاصه استاندارمحترم جناب دکتراحمدزاده وفرماندار دلسوز و کوشا جناب دکتر مهدوی مطلق تقدیر وتشکر نمود.

 

محمد بهرامی در حماسه دشتروم

بهرامی در ادامه گفت: رسانه ها تمام قد در امر اطلاع رسانی به مردم حضور داشتند و همواره روشنگری جامعه را به نحو احسنت عهده دار بودند و این جانب از تک تک رسانه های استان اعم از دیجیتال ، مکتوب ، شنیداری ودیداری تقدیر وتشکرمی کنم.

شهریار استان در ادامه گفت : انتخابات در بویراحمد، دنا و مارگون کار سهل و ساده ای نیست، ولی آنچه به ما انرژی، توان و نیرو میدهد مسئولیت و انتظاراتی است که مردم برای ما ایجاد کرده اند و ماهم پذیرفتیم که آبرو وشرفمان را در گرو بذاریم تا بتوانیم در کنار مردم و خدمت گذار صدیق آنها باشیم.

وی افزود: این جریان یک جریان مردمی و برآمده از خواست و نیازهای واقعی مردم است که در زیر سایه تجربه بزرگان متعلق به جوانان است.

محمد بهرامی تصریح کرد: درخواست و توصیه ای دارم به کسانی که ناامید و دلسرد از انتخابات هستند و همین جا به شما قول میدهم در بحث اشتغال،معیشت و نیازهای مختلف تاثیرگذار باشم و ان شاءالله با مشارکت حداکثری منطقه و دیارمان در مسیر رشد و توسعه ای که لایق آن هستیم قرار گیرد.

محمد بهرامی در ادامه گفت : کشورهای توسعه یافته را که بنگریم موضوع احساس وظیفه، تکلیف و مسئولیت پذیری ویژگی برجسته مسئولین است و به شما وعده چنین مدیریتی را در سطح کلان استان میدهم.

دکتر بهرامی خاطر نشان کرد: برخی از رقبا از طرح و برنامه صحبت میکنند و نیاز هست که کسانی که چنین مسائلی را مطرح میکنند با مردم صادقانه صحبت کنند و برنامه های خود را شرح دهند. ما در هر کدام از جلسات گوشه ای از طرح ها و برنامه هایمان را با مردم،نخبگان و دانشجویان در میان میگذاریم تا با آگاهی و اطلاع دقیق انتخاب کنند.

چرا درآمد سرانه در کشور و استان ما با چنین توان و پتانسیلی تنها ۴یا۵درصد کشوری در همسایگی ما باشد که روزی ارزو داشت یکی از استانهای ما باشد.

محمد بهرامی در دشتروم

اگر همه برنامه های ما ایده آل و بر اساس جینش نخبگان و نهادسازی ما نیز اصولی باشد، مسیر پیشرفت و توسعه بی شک سریعتر طی خواهد شد.
یکی از نهادهای مهم و اساسی که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد مجلس شورای اسلامی است.
در مجلس هر لایحه ای که مطرح میشود حداقل شش لایحه توجیهی باید همراه داشته باشد که یکی از آنها توجیه فنی است، آیا برخی از رقبا در وعده ها و قولهایی که به مردم میدهند میتوانند به لحاظ فنی طرح های خود را توجیه کنند و آیا امکانات و دانش فنی برای چنین وعده هایی فراهم است، چرا با وعده های توخالی و بی اساس به فهم وش عور مردم شریف استان توهین میکنید.

شهردار اسبق مرکز استان گفت: توجیه مالی، اقتصادی، اجتماعی را ایا در وعده های خود لحاظ کرده اید برخی وعده های بی اساس ما ساختار اجتماعی ما را به هم میزنند و من رقبا را به مناظره و بحث علمی دعوت میکنم.

مردم فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح ها و لوایح ملی تاثیرگذارباشم وبه شجاعت، تدبیر و مدیریت من اعتماد داشته باشید.

شهریار استان گفت :برخی ها خود را از طریق سنجاق با سقف نظام گره زدند و بعضی ها خود را عین نظام میدانند و اگر کسی در تقابل با آنها قرار گرفت طوری وانمود میکنند که گویی در برابر نظام قرار گرفته است ولی مردم آگاه هستند و در انتخابات پاسخ این افراد را میدهند.

من به برخی از رقبا هشدار میدهم ، رقابت باید جوانمردانه باشد و با هر انگی دنبال خارج کردن رقیب نباشید و مطمئن باشید مردم اجازه نمیدهند چنین اتفاقاتی بیفتد و دلسوزانی هستند که به این افراد اجازه چنین رفتارهایی را نمیدهند و دست رد به سینه انها میزنند.

من از دستهای پشت پرده خبر دارم، از تماسها و پیامهایی که رد و بدل کرده اند باخبر هستم و قطعا در اینده نزدیک برای مردم شریف رو نمایی میکنیم.

محمدبهرامی در دشتروم

 

دکتر بهرامی در ادامه گفت : مسیر خانه من جاده به سمت اصفهان هست، اغلب موارد که روی پل مهریان شاهد ترافیک سنگین وحوادث زیادی هم که منجر به خسارات جانی و مالی و شده اند, هستیم.

بهرامی در جمله‌ای کنایه آمیز گفت هر وقت برخی از مسئولان زمان مدیریت خودم را میبینم، میگویم خدا شما را نیامرزد.

وی گفت در طول مدیریت من در شهرداری اعتبارات برای استان‌ها در بالاترین سطح قرار داشت ولی آقایان حاضر نشدند حداقل اعتبار را برای ساخت پل جدید مهریان در اختیار ما قرار دهند تا مردم در این سال‌ها این همه دچار مصیبت و گرفتاری نشوند.

این‌ها الان هم دست بردار نیستند ولی امیدوارم مردم هر کسی را سر جای خود قرار دهند و دست رد بر سینه آن ها بزنند.