ثبت نام ۱۱۸ نفر برای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
ثبت نام ۱۱۸ نفر برای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیش ثبت‌نام ۱۱۸ نفر تاکنون برای انتخابات مجلس در این استان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در نشست با خبرنگاران با اشاره به پیش ثبت نام انتخابات در سه روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از روز ۱۶ مرداد تا ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۵۱ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۷ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند.

وی افزود: همچنین ۷ نفر از این تعداد دارای مدرک دکترا و یک نفر نیز از مدیران استان بوده که استعفا داده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۴۱ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ نفر مرد و یک نفر زن بوده است.

هاشمی مهر عنوان کرد: طی این مدت در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۲۶ نفر ثبت نام کردند که همه آنها مرد بودند. در میان آنها دو نفر دارای مدرک دکترا دیده می‌شود و یک نفر مدیر ماده ۲۹ هم در میان آنها حضور دارد که استعفا داده است.

وی با بیان اینکه پیش ثبت نام انتخابات مجلس تا ۲۹ مرداد ماه ادامه دارد، بیان ‌کرد: تا کنون ۱۱۸ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش ثبت نام کرده‌اند که ۵ نفر از این تعداد زن هستند.

همچنین سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه استقبال پیش ثبت نام باشکوه است، گفت: با این روند انتخابات جذاب و پر شوری و رقابتی در استان خواهیم داشت.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب