جانی دوباره در کالبد ۲۳ شهرک صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد
جانی دوباره در کالبد ۲۳ شهرک صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد
مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي کهگيلويه و بويراحمد گفت: پارسال ۲۳ واحد صنعتي راکد در شهرک هاي صنعتي استان احيا و به چرخه توليد بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:هاشم موسوی جهان آباد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان وجود دارد و ایجاد و راه‌اندازی ۸ ناحیه صنعتی دیگر را در ۸ شهرستان استان در برنامه داریم.

وی افزود: انتظار می‌رود فرمانداری‌ ها و دستگاه‌ های اجرایی از بخشی نگری خارج شوند تا بتوانیم این ۸ شهرک را هرچه سریع تر ایجاد و راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پارسال ۱۳ واحد با اشتغال ۱۹۰ تن در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسید.

موسوی جهان آباد تصریح کرد: ۳۴۳ واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد ۳۴۳ واحد صنعتی ۲۲۱ واحد فعال و ۱۲۲ واحد غیر فعال است، ادامه داد: حجم سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها بیش از ۴۸۳ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با امکان سنجی، برنامه ریزی و رفع موانع تولید به دنبال وارد کردن واحدهای غیرفعال به چرخه اقتصادی و تولیدی در استان هستیم به طوری که پارسال ۲۳ واحد صنعتی را به چرخه تولید بازگردانده ایم.

موسوی جهان آباد تاکید کرد: امکانات زیرساختی در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان فراهم است و آماده استقبال از سرمایه گذاران هستیم.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های شهرک صنعتی “سقاوه” در زمینی به مساحت ۸۰۰ هکتار در حال ایجاد و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

  • نویسنده : مهرشاد سلطانی نژاد