جریمه ۱٫۶ میلیاردی قاچاقچی ذغال در کهگیلویه و بویراحمد
جریمه ۱٫۶ میلیاردی قاچاقچی ذغال در کهگیلویه و بویراحمد
فریادجنوب : براتعلی صالحی گفت: در پی گزارش مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه( بخش دیشموک) مبنی بر حمل غیر مجاز ذغال در منطقه تنگ لاچندار و در اقدامی به گشت زنی و پایش منطقه مذکور نموده و پس از توقیف از یکدستگاه خودرو و بازرسی از آن مقدار 546 کیلوگرم ذغال سیاه کشف و پرونده به تعزیرات استان ارسال گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از جریمه یک میلیاردو ششصد و سی هشت میلیونی قاچاقچی ذغال سیاه در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش فریادجنوب و به نقل از روابط عمومی تعزبرات حکومتی  براتعلی صالحی گفت: در پی گزارش مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه( بخش دیشموک) مبنی بر حمل غیر مجاز ذغال در منطقه تنگ لاچندار و در اقدامی به گشت زنی و پایش منطقه مذکور نموده و پس از توقیف از یکدستگاه خودرو و بازرسی از آن مقدار ۵۴۶ کیلوگرم ذغال سیاه کشف و پرونده به تعزیرات استان ارسال گردید.

وی افزود: پرونده برای رسیدگی به شعبه بدوی تعزیرات شهرستان دهدشت ارسال و پس از رسیدگی به دلیل عدم ارائه مجوز حمل یا پروانه بهره برداری و دفاعیات بلا وجه و اقرار صریح متهم ، قاچاق بودن کالا محرز اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: متهم علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت یک میلیاردو ششصدو سی هشت میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.