جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی برای قصابی های متخلف در بهمئی | تداوم برخورد با واحدهای صنفی متخلف
جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی برای قصابی های متخلف در بهمئی | تداوم برخورد با واحدهای صنفی متخلف
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت: بازرسی ها طبق برنامه زمان بندی شده در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک انجام خواهد گرفت و با کوچکترین تخلفی برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از بهمئی، گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، صمت، اماکن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف از همه واحدهای قصابی بازدید شده که با مشخص شدن تخلفاتی از جمله گرانفروشی و عدم درج قیمت، تعداد سه واحد جریمه شده و دستور پلمپ برای آنها صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی بهمئی، اظهار کرد: بازرسی ها طبق برنامه زمان بندی شده در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک انجام شده و با کوچکترین تخلفی بطور قانونی برخورد می‌شود.

زکی نژاد با اشاره به تعیین نرخ مصوب گوشت قرمز در شهرستان بهمئی افزود: نرخ عرضه و فروش گوشت قرمز در شهرستان بهمئی در صنف قصابان طی جلسه ای مشترک با حضور همه اعضا و با آنالیز قیمت انواع گوشت قرمز و در نظر گرفتن تمامی آیتم‌ها نرخ نهایی مصوب شده که طی نرخنامه ای به تمامی قصابان ابلاغ شده و همه موظف به درج نرخنامه در دید مشتری در واحد قصابی خود بوده و موظف به رعایت قیمت مشخص شده هستند و در صورت تخطی از این قیمت با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده کوچکترین تخلف در واحدهای قصابی شهرستان در صورت امکان بصورت مستند به مجموعه جهاد کشاورزی و دیگر اعضای ستاد گزارش دهند تا در اسرع وقت از آنها بازرسی شود.

مدیر اداره صمت و رئیس کمیسیون نظارت شهرستان بهمئی، اظهار کرد: باتوجه به صحبت‌های گذشته همانگونه که قبلا نیز گفتم با کسانی که در این وضعیت نابسامان اقتصادی با گرانفروشی چشم طمع به سفره مردم دارند، بدون اغماض برخورد کرده و اشد مجازات را برای آنها در نظر می‌گیریم.

فرزاد دموری، افزود: وقتی مسئولیتی را پذیرفتم یعنی باید صادقانه به مردم خدمت کرده و انجام وظیفه کنیم و این موضوع، مهمترین اولویت کاری ما است.

وی تصریح کرد: احترام به بازاریان، کسبه و اصناف سرلوحه کار ما است و همانگونه که وظیفه داریم از مصرف کننده حمایت کنیم پس از تولید کننده و خدمات رسان که همان اصناف هستند نیز حمایت می‌کنیم، در همین راستا از بازاریان با انصاف در آینده نزدیک نیز تجلیل می‌کنیم.

دموری خاطرنشان کرد: پیرو گزارشات مردمی در هفته جاری تعداد ۶ واحد قهوه فروشی به دلیل عدم رعایت قیمت و گرانفروشی برخورد شده و به تعزیرات حکومتی جهت اجرای حکم معرفی شدند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب