جزئیات جدید از حمله مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد / تلاش راننده برای فرار از دست مهاجمان
جزئیات جدید از حمله مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد / تلاش راننده برای فرار از دست مهاجمان

راننده خودروی حامل رئیس کل دادگستری برای فرار از دست افراد مسلح، خودرو را با وجود پنچر بودن چهار چرخ به سمت ساختمان دادگستری هدایت کرد. فریادجنوب  / در پی انتشار گزارشات ابتدایی از حادثه سوء قصد مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ، برخی جزئیات جدید این حادثه منتشر شد. خبرگزاری دولت “ایرنا” […]

راننده خودروی حامل رئیس کل دادگستری برای فرار از دست افراد مسلح، خودرو را با وجود پنچر بودن چهار چرخ به سمت ساختمان دادگستری هدایت کرد.

فریادجنوب  / در پی انتشار گزارشات ابتدایی از حادثه سوء قصد مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ، برخی جزئیات جدید این حادثه منتشر شد. خبرگزاری دولت “ایرنا” با انتشار گزارشی با عنوان “حمله نافرجام” به بیان جزئیاتی جدید از این حادثه پرداخت.
در این گزارش آمده است : عصر امروز چهارشنبه خبری مبنی بر حمله مسلحانه فرد یا افراد ناشناسی به حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و رسانه ای استان انعکاس یافت خبری که تاکنون هیچ روایت رسمی از جزئیات آن از طرف مقامات قضایی و استان اعلام نشده است .
به گفته برخی همسایگان مزارعی در محله راهنمایی یاسوج ، مهاجمان با خودروی 405 رئیس کل دادگستری را تعقیب می کردند و در نزدیکی منزلش خودروی او را به گلوله بستند.
درگیری در خیابان باهنر پنج محله راهنمایی یاسوج رخ داده و آثار گلوله های شلیک شده با سلاح جنگی بر بدنه خودروی رئیس کل دادگستری نمایان است.
مهاجمان خودروی حامل رئیس کل دادگستری را تا ساختمان دادگستری تعقیب و به طرف آن شلیک می کردند.
در جریان این تیراندازی آسیبی به حجت الاسلام مزارعی و محافظ وی نرسید .
تاکنون اطلاعاتی از سوی مسئولان رسمی استان درباره جزئیات و علت این حمله مسلحانه اعلام نشده است.
برخی خبرنگاران رسانه های ملی و محلی ساعت ها پشت درهای بسته دادگستری منتظر بیرون آمدن رئیس کل از ساختمان دادگستری در میدان امام حسین (ع) و گفت و گو با وی هستند.
شورای تامین کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی جوانب حمله به رئیس کل دادگستری استان چهارشنبه شب در ساختمان دادگستری استان تشکیل جلسه داده و قرار است بیانیه ای از سوی مسئولان دستگاه قضایی استان پس از نشست شورای تامین صادر شود.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گویی کوتاه با برخی رسانه ها از ادامه مبارزه قاطعانه دستگاه قضایی با انواع جرایم ،فساد و بزهکاری به ویژه جرائم خشن و ناامن کردن فضا برای اخلال گران در هر حوزه ای خبر داده است.
وی تاکید کرد که بارها اعلام کرده ام که عمامه ام را کفنم قرار داده ام و جانم را نیز در این راه تقدیم خواهم کرد.** عامل یا عاملان تیراندازی در چنگال قانون گرفتار می شوند
محمد کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز به خبرنگار ایرنا گفت که شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان در دستور کار مسئولان امنیتی ، اطلاعاتی و قضایی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: عاملان حدود ساعت 15 امروز با یک دستگاه پژو 405 مقابل در منزل رئیس کل دادگستری استان ، وی را مورد حمله مسلحانه قرار دادند.
نظری یادآور شد که راننده خودروی حامل رئیس کل دادگستری برای فرار از دست افراد مسلح، خودرو را با وجود پنچر بودن چهار چرخ به سمت ساختمان دادگستری هدایت کرد.
وی یادآور شد که سوء قصدکنندگان رئیس کل دادگستری استان همچنان تا نزدیکی ساختمان دادگستری وی را تعقیب و از پشت به خودروی او تیراندازی می کردند