جزئیات درگیری منجر به قتل در دیشموک
جزئیات درگیری منجر به قتل در دیشموک
بخشدار دیشموک، گفت: بر اثر یک نزاع فردی با اسلحه ساچمه‌زنی یک نفر را کشته و سه نفر دیگر را مجروح که به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، بخشدار دیشموک با اشاره به درگیری عصر روز شنبه ۱۸ فروردین که در روستای کلات مابین قلعه رئیسی و دیشموک رخ داده است، اظهار کرد: بر اثر یک نزاع شخصی، فردی با اسلحه ساچمه‌زنی یک نفر را کشته و سه نفر دیگر را مجروح کرده که بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شدند.

علیرضا نوروزی، افزود: دو خودروی پژو پارس و زانتیا از سمت دیشموک در حال عبور به سمت قلعه‌رئیسی بودند که در همین حین یک «گله» در حال گذشتن از عرض خیابان بود و سرعت خودروها هم زیاد بود.

وی تصریح کرد: در چنین وضعیتی فرد چوپان و راننده خودروی زانتیا با هم درگیری لفظی درست می‌کنند اما راننده زانتیا عصبانی می‌شود و با اسلحه‌ای که همراه خود داشت، به سمت مردم شلیک می‌کند که در این تیراندازی یک نفر به قتل رسیده و سه نفر دیگر هم زخمی می‌شوند.

بخشدار دیشموک بیان کرد: مقتول این حادثه در واقع در حال میانجی‌گری بود که متاسفانه کُشته شد.

نوروزی گفت: خودروهای زانتیا و پژوپارس متوقف و دو نفر از سرنشینان هم دستگیر شدند اما قاتل متواری شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشخص نیست که راننده زانتیا در چه شرایطی بوده و در چه وضعیت روحی قرار داشته که اقدام به این کار کرده است. مردم هم. اصلا اطلاع نداشتند که او قصد شلیک کردن دارد، و گر نه بیرون نمی‌آمدند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی