جشن عید سعید غدیرخم در دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه برگزارشد
جشن عید سعید غدیرخم در دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه برگزارشد

همزمان با دهه امامت و ولایت جشن عید سعید غدیرخم پنجشنبه شب با حضور پرشور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدارسادات برگزار شد. به گزارش خبرفریادجنوب،این جشن که‌ با تلاوت کلام نورانی وحی ونواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی و حضور نوجوانان و جوانان برجسته وهمراه بود،ابتدا مداحان اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) به مناسبت دهه […]

همزمان با دهه امامت و ولایت جشن عید سعید غدیرخم پنجشنبه شب با حضور پرشور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدارسادات برگزار شد.

به گزارش خبرفریادجنوب،این جشن که‌ با تلاوت کلام نورانی وحی ونواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی و حضور نوجوانان و جوانان برجسته وهمراه بود،ابتدا مداحان اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) به مناسبت دهه امامت و ولایت وعید سعید غدیرخم به مدیحه سرایی در وصف حضرت علی (ع) پرداختند.

همچنین تعدادی از اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی حجت الاسلام ابراهیمی از یزد حافظ وقاری قرآن کریم با تبریک عید بزرگ غدیرخم در خصوص امامت و ولایت و اهمیت غدیرخم وواجب فراموش شده یعنی امربه معروف ونهی از منکردرجامعه مطالبی ارائه کردند.

برنامه جنگ وشادی وتوزیع شربت و شرینی، برگزاری مسابقات،وتوزیع کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های مهم جشن ولایت علوی بود..

حجت الاسلام سید ابراهیم امید بخشی روحانی مقیم شهرپاتاوه دراین مراسم با تبریک عید امامت و ولایت اظهارداشت:

عیدسعیدغدیر خم باید باشکوهتر برگزار شود-بچه شیعه باید خیلی اهل علم باشد و مطالعه داشته باشد تا بیشترقدرولایت رابداند.

امید بخشی ضمن تقدیر و تشکر از همه ی بانیان خیرگفت:رابطه ی بین مردم و روحانیت تارسیدن به سرمنزل مقصودباید عمیق تر و بهتر شود.

سید ابراهیم امید بخشی درپایان این مراسم ازحج الاسلام محمدرضا ابراهیمی(حافظ قرآن مجید از استان یزد)

حجت الاسلام علی عادلی،وحجت الاسلام شکیب منفرد که زحمت کشیدند و همکاری و مساعدت نمودندقدردانی ویادآورشد:

به دهها نفر از شرکت کنندگان درجشن،-روسری و چادر-کیف زنانه-کلاه و…..اهداء شد.