جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی»درپاتاوه
جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی»درپاتاوه

جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی»درپاتاوه واحدرسانه، ظهرامروز(دوشنبه)جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه پاتاوه برگزار شد. به گزارش خبرجنوب به نقل از واحدرسانه نهادامامت جمعه پاتاوه:ظهر امروز(دوشنبه) جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی […]

جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی»درپاتاوه

واحدرسانه، ظهرامروز(دوشنبه)جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه پاتاوه برگزار شد.
به گزارش خبرجنوب به نقل از واحدرسانه نهادامامت جمعه پاتاوه:ظهر امروز(دوشنبه) جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر امام جمعه پاتاوه باحضورحجت‌الاسلام سیادت ،شهردار،جمعی از اعضای شورای اداری ونیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولین بخش درخصوص برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی و سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفتگو و تبادل نظر، تصمیم گیری کردند.
امام جمعه پاتاوه طی سخنانی، با اشاره به سالروز حماسه ی ۹دی، روز مقاومت گفت:مردم در این روز، وفاداری شان را به نظام و انقلاب اعلام کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

سیادت گفت:باید از حوادث تاریخی عبرت بگیریم بر این اساس ضروری است از جریان ۹ دی و ایام فاطمیه نیز درس‌های فراوانی را بیاموزیم که قابل تطبیق بر هم هستند، این دو،جریان‌هایی هستند که یکی در نظام اسلامی صدر اسلام به وجود آمد و یکی نظام اسلامی زمان حاضر و هر دو جریان را نیز، خواص بی‌بصیرت به وجود آوردند و بر این مبنا اولین آسیب هر نظامی اگر در قالب نظام اسلامی باشد، وجود خواص بی‌بصیرت است.
امام جمعه پاتاوه،یکی از دستاوردهای خون حاج قاسم را زنده بودن انقلاب خواند و افزود: با خون حاج قاسم چشم‌های غبارگرفته مردم بازشد، دشمن شناسی دربین مردم رشد چشمگیری کرد.وحدت ملی به نمایش گذاشته شد و ضعف و زوال دشمن نیز نشان داده شد.
دراین جلسه مقرر شد؛برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر،سیاه پوش کردن سردرب ادارت و ورودی شهر_برپایی همایش پیاده روی حرم تا حرم ،برگزاری مسابقات فرهنگی توسط ادارات ،برگزاری مراسم ۹دی در مصلی امام هادی شهر پاتاوه ،برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۵شب توسط بسیج بخش پاتاوه درمصلی امام هادی علیه السلام شهرپاتاوه برگزارشود.