جلسه شورای کشاورزی شهرستان چرام برگزارشد
جلسه شورای کشاورزی شهرستان چرام برگزارشد

به گزارش فریادجنوب به نقل ازروابط عمومی فرمانداری چرام ،جلسه شورای کشاورزی شهرستان با حضور فرماندار،جمعی مسئولین استانی وشهرستانی مرتبط با بخش کشاورزی وکشاورزان فعال وپیشرو با محوریت بررسی مسائل ومشکلات حوزه کشاورزی شهرستان ورفع مشکلات روستاییان در محل فرمانداری چرام برگزار شد. فرماندار چرام در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین وکشاورزان […]

به گزارش فریادجنوب به نقل ازروابط عمومی فرمانداری چرام ،جلسه شورای کشاورزی شهرستان با حضور فرماندار،جمعی مسئولین استانی وشهرستانی مرتبط با بخش کشاورزی وکشاورزان فعال وپیشرو با محوریت بررسی مسائل ومشکلات حوزه کشاورزی شهرستان ورفع مشکلات روستاییان در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

فرماندار چرام در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین وکشاورزان گفت :شهرستان چرام در زمینه کشاورزی ودامداری دارای ظرفیت های بالایی است که با برنامه ریزی و رفع مشکلات پیش روی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توان اقدامات موثری در این راستا انجام داد.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود:با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)سال تولید ،دانش بنیان نامگذاری گردیده است به بخش کشاورزی ورفع مشکلات آنان مسئله تولید واشتغال در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار چرام با اشاره به این موضوع که اکثر مردم شهرستان راه درآمد آنها از راه کشاورزی است خواستار تسهیل هرچه بیشتر امور از سوی مسئولین جهادکشاورزی ومنابع طبیعی به منظور حمایت از کشاورزان،دامداران وعشایر شهرستان شد.

فرماندار چرام در ادامه به بعضی از مشکلات بخش کشاورزی به ویژه تغییر کاربری ها،واگذاری اراضی،مشکلات عشایر شهرستان بااصلاح روشهای بذر و اصلاح بذر اشاره و خواستار رفع مشکل موارد مطرح شده از سوی دستگاههای متولی شد.

وی افزود:ما باید منابع آبی کشور حفظ نمائیم و در این راه صرفه جویی در مصرف و استفاده از روشهای آبیاری نوین نظیر آبیاری بارانی و قطره ای از اهمیت به سزایی برخوردار است.

  • نویسنده : مهران غریبی تلگرد
  • منبع خبر : صدای جنوب