جمعی کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه صورت مجازی زائر مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی  شدند
جمعی کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمدبه صورت مجازی زائر مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی  شدند
درجلسه ای که بصورت آنلاین واز طریق ویدئو کنفرانس، سایت مخابرات ایران، وسایت آپارات به صورت زنده برگزارشد، مدیران و کارکنان مناطق مختلف مخابراتی کشور، در سوگ سالگرد شهادت سردار دلها گریستند یاد اورا زنده نگاه داشتند.

جمعی از مدیران وکارکنان  مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد از طریق ویدئو کنفرانس وفضای مجازی زائر مرقد پاک شهیدحاج قاسم سلیمانی شدند.
به گزارش فریادجنوب :درجلسه ای که بصورت آنلاین واز طریق ویدئو کنفرانس، سایت مخابرات ایران، وسایت آپارات به صورت زنده برگزارشد، مدیران و کارکنان مناطق مختلف مخابراتی کشور، در سوگ سالگرد شهادت سردار دلها گریستند یاد اورا زنده نگاه داشتند.
دراین مراسم ابتدا تماس مستقیم با شهر کرمان برقرار شد حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان طی سخنانی یاد این شهید بزرگ را گرامی داشت و به نیابت از طرف همه کارکنان مخابرات مرقد شهید سلیمانی را زیارت نمود.
پس از آن مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، طی سخنانی با تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، این سرداروفادار اسلام را، اسطوره ولایتمداری، اطاعت از رهبری و از خود گذشتگی خواند گفت:این مرد بزرگ به واقع نمونه یک عمار، ابوذر، سلمان، مقداد و تجلی گر مالک اشتر در زمان مابود.
هرجا که نیاز شد او بودو تمام وجودش اطاعت محض از ولی فقیه بودو خود را سرباز رهبری معظم انقلاب می دانست.
سردار سلیمانی دنیا و متعلقات آن را کنار گذاشته بودو تنها تمنای او نوشیدن شهد شهادت بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، سردار سلیمانی را یکی از رموز وحدت بین اقوام و گروه‌های مختلف توصیف کردو گفت:شهید سلیمانی باعث شده بود که افراد وگروههای مختلف از کشورهای گوناگون با دیدگاه حفظ اسلام راستین دور او جمع شوند و فقط برای خدا بجنگند.
آنچه که موجب تفوق وی در عقب راندن ماشین جنگی داعش شد، ایمان به خدا و توسل به ائمه و البته اراده و ایمان قلبی به نصرت الهی بود.
شهید سلیمانی همیشه در خط اول بودو به واقع مرد میدان.
ایشان در ادامه، شهادت سردار دلها را موجب بیداری مردم دانست و گفت:بعد از شهادت حاج قاسم، مسئولیت همه ما بیشتر شده است و باید طوری عمل کنیم که خون این شهید بزرگ پایمال نشود.
شهید سلیمانی چیزی جز عزت و سربلندی این مردم و حفظ نظام اسلامی نمی‌خواست و بر ماست که با عمل به تکالیف دینی و ملی خود و اطاعت عملی از ولی فقیه پرچمی که او برافراشت را همچنان در اوج نگاه داریم.
وی با اشاره به بارزترین خصوصیت شهید سلیمانی یعنی ولایتمداری و اطاعت محض ازرهبری معظم انقلاب، تنها راه گذار از گردنه های سخت را، الگو قرار دادن ولایتمداری عملی این شهید بزرگ دانست و گفت:حاج قاسم ذوب در ولایت بودواین اولی ترین بعد شخصیت ایشان بود.
این جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و قرائت فاتحه برای شادی روح امام (ره) و شهدا وروح بلند شهید سلیمانی به پایان رسید.