جمع آوری سس گوجه فرنگی غیراستاندارد از بازار کهگیلویه و بویراحمد
جمع آوری سس گوجه فرنگی غیراستاندارد از بازار کهگیلویه و بویراحمد

فریاد جنوب-کارشناسان اداره کل استاندارد استان در بازدید و بازرسی از مراکز عرضه سطح بازار و فروشگاه های شهر یاسوج تعداد ۴۰۰ عدد سس گوجه فرنگی فاقد علامت استاندارد با نام تجاری آژینه کشف و جمع آوری کردند. “بهمن رحمتی” افزود: در صورتی که واحدهای تولید کننده فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری، محصولات بدون […]

فریاد جنوب-کارشناسان اداره کل استاندارد استان در بازدید و بازرسی از مراکز عرضه سطح بازار و فروشگاه های شهر یاسوج تعداد ۴۰۰ عدد سس گوجه فرنگی فاقد علامت استاندارد با نام تجاری آژینه کشف و جمع آوری کردند.

“بهمن رحمتی” افزود: در صورتی که واحدهای تولید کننده فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری، محصولات بدون کیفیت و فاقد استانداردهای لازم تولید کنند، بنا بر مقررات با دریافت تذکر، اخطار، تعلیق، ابطال پروانه استاندارد و یا برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس محکوم خواهند شد.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر کالاهای مصرفی عرضه شده در بازار است که در این راستا تیم‌های بازرسی فعالانه برای حفظ حقوق مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هم استانی های عزیز در صورت خرید کالا به نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کنند و با ارسال کد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را با شماره رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.