جناب آقای وکیلی دختر آمال و آرزوهای شما آمریکاست
جناب آقای وکیلی دختر آمال و آرزوهای شما آمریکاست

ین روزها امثال حضرتعالی و دوستانتان در دولت با طرح مباحث حاشیه ای مثل موضوعات حجاب و فیلترینگ و دختر عمو و….در حقیقت به دنبال فرار از پاسخگویی در خصوص وضعیت موجود هستید. به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی فریاد جنوب  میرمحمد صادق قائمی در یادداشتی نوشت: جناب آقای وکیلی نماینده محترم مردم تهران […]

ین روزها امثال حضرتعالی و دوستانتان در دولت با طرح مباحث حاشیه ای مثل موضوعات حجاب و فیلترینگ و دختر عمو و….در حقیقت به دنبال فرار از پاسخگویی در خصوص وضعیت موجود هستید.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی فریاد جنوب  میرمحمد صادق قائمی در یادداشتی نوشت:

جناب آقای وکیلی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای فرار از پاسخگویی به وضعیت بد اقتصادی  در مصاحبه ای  تحت عنوان “دختر عموی نامطلوب” در حقیقت انتخاب دولت فعلی را از سر ناچاری دانسته و اذعان داشته اند که به اجبار از دولت جناب روحانی حمایت کرده اند؛ که در این باره نکات ذیل را محضر ایشان و مردم شریف یادآور می شوم:
۱- آقای دکتر وکیلی!!
ابتدا باید به عرض شریف برسانم که بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران که در آستانه برگزاری  جشن چهل سالگی آن هستیم را تحت زعامت دوستان شما گذرانده ایم؛
مگر غیر از این است که دولت های آقای هاشمی،خاتمی،روحانی و قبل تر از آن دولت میر حسین یکی بوده است؟؟؟
چرا فرا فکنی میکنید؟؟؟؟؟
مگر آقایان جهانگیری،نوبخت،زنگنه،آخوندی،نعمت زاده،ترکان،حجتی؛ خود آقای روحانی و..بیش از سی سال نیست که بر گرده مردم سوارند و تصمیم گیر این مملکت بوده اند؟؟؟
حال چطور شده که این دختر دلتان را زده؟؟؟
این دختر عین همان و تکرار می کنم همان دختر آرزوهایتان بوده است و نه از روی ناچاری بلکه از روی علم به داشتن چنین خصوصیاتی آن را انتخاب کرده اید.
۲- جناب آقای دکتر وکیلی اگر خاطر شریفشان باشد دختر آمال و آرزوهای خود و دوستانشان از قدیم در حقیقت آمریکا بوده است.
آیا این آمریکا نبودکه همیشه عاشق سینه چاکش بوده و دل و دین و هوشتان را برده است؟؟
آیا این آمریکا نبود که تمام مشکلات کشور را در گرو مذاکره با آن دانسته بوده و هستید؟؟
آیا این آمریکا نبوده که به زعم دوستانتان کدخداست و اگر می خواهیم آب خوردنمان حل شود باید با کد خدا ببندیم؟؟؟
حال که آمریکا دبه درآورده و این عاشقان سینه چاکش را پس زده و برجام را پاره کرده چنین حرف هایی می زنید؟؟ و البته  طبیعی است که از این غم هجران باید سر به بیابان نهید…
۳- جناب آقای دکتر!!
این روزها امثال حضرتعالی و دوستانتان در دولت با طرح مباحث حاشیه ای مثل موضوعات حجاب و فیلترینگ و دختر عمو و….در حقیقت به دنبال فرار از پاسخگویی در خصوص وضعیت موجود هستید.
جناب آقای وکیلی :
گرانی ،تورم، شکاف طبقاتی، صف گوشت و مایحتاج ضروری ،وضعیت بازار ارز و سکه و طلا،گرانی خودرو،فسادهای مالی،اشرافیت و حقوق های نجومی،وزرا و وکلای میلیاردی و…مسائل اصلی کشور است.
پس عاجزانه از جنابعالی ک سخنگوی ستاد جناب روحانی بوده و هم اکنون عضو هیئت رئیسه مجلس هستید ، خواهشمندم در این روزگاری که مردم به شدت درگیر مسائل اقتصادی هستند و دشمنان این مرز و بوم چنک و دندان نشان می دهند با طرح مسائل بی اهمیت نمک به زخم مردم نپاشید و تمام هم و غم تان را برای رفع مشکلات اقتصادی قرار دهید.
از خداوند متعال برای شما در این مسیر موفقیت را خواهان و خواستارم.