جوابیه اداره مخابرات شهرستان کهگیلویه به قطعی  تلفن وفیبر در دیشموک
جوابیه اداره مخابرات شهرستان کهگیلویه به قطعی  تلفن وفیبر در دیشموک

مدیریت محترم سایت خبری فریادجنوب سلام علیکم احترامایکی از پایگاه خبری استان  ،یادداشتی بااین عنوان که قطع شدن شبکه های تلفن همراه درمتاطق چارروسا ودیشموک داد مشترکین را درآورده است ،منتشر نموده ،لذا جوابیه مخابرات شهرستان کهگیلویه عینا جهت تنویر افکار عمومی ارسال می گردد،لذا شایسته هست جوابیه در آن سایت درج گردد با احترام […]

مدیریت محترم سایت خبری فریادجنوب
سلام علیکم
احترامایکی از پایگاه خبری استان  ،یادداشتی بااین عنوان که قطع شدن شبکه های تلفن همراه درمتاطق چارروسا ودیشموک داد مشترکین را درآورده است ،منتشر نموده ،لذا جوابیه مخابرات شهرستان کهگیلویه عینا جهت تنویر افکار عمومی ارسال می گردد،لذا شایسته هست جوابیه در آن سایت درج گردد
با احترام
روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد
(((متن جوابیه)))
باستحضار می رساند که طی اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ پیمانکار گاز رسانی به بخش های چاروسا و دیشموک دوبار (پیمانکار اداره راه یک بار و افراد ناشناس یکبار) اقدام به قطع فیبر نوری مسیر دهدشت به چاروسا و دیشموک نمودند که باعث قطعی ارتباطات مخابراتی دو بخش چاروسا و دیشموک گردید،یک مورد هم اشکال فنی در تجهیزات مخابراتی منصوبه داشتیم که با حضور کارشناسان مخابرات استان در اسرع وقت مرتفع گردید.
در طی چند سال اخیر هم مسیری جاده دهدشت -اصفهان و فیبر نوری باعث قطع مکرر فیبر نوری مسیر دهدشت به چاروسا و دیشموک گردید.
اداره مخابرات ضمن عرض پوزش از مردم فهیم چاروسا و دیشموک باستحضار می رساند از آنجایی که این اداره خواهان تعطیلی خدمات رسانی بقیه ادارات خدمات رسان به بخش های چاروسا و دیشموک نبوده و نیست و قصد تعامل و همکاری با سایر ادارات خدمات رسان را داشته از تعطیلی پروژه های راه سازی و گازرسانی خودداری نموده ، ولی پیگیری های قانونی خود را نیز انجام داده است.
در خصوص اطلاع مدیر محترم مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مخابراتی در شهرستان کهگیلویه،بهتر بود که خبرنگار محترم با مدیریت محترم مخابرات استان تماس می گرفتند و اطلاعات دقیق را از ایشان دریافت می نمودند.
بعنوان مسئول مخابرات کهگیلویه ،تلاش خود را نموده ام که فارغ از هر رنگ و بوی سیاسی و قوم و قبیله ای، خدمات مخابرات را به تمام نقاط سه شهرستان کهگیلویه ،چرام و لنده برسانم. همانطور که هم‌ اکنون با افتخار می گوییم منطقه سربیشه دیشموک و روستاهای اطراف آن یا سرفاریاب و بقیه نقاط شهرستان های کهگیلویه از نعمت اینترنت پرسرعت 3Gیا 4Gبر خوردارند.
ما مدعی ارائه خدمات مخابراتی در شان مردم عزیز سه شهرستان نیستیم و مطمئنا با نقاط ضعفی روبرو هستیم ولی مدعی هستیم که به نسبت امکانات موجود خدمات قابل قبولی ارائه می دهیم.
آنچه خبرنگار محترم در خصوص برخورد سرد رئیس اداره مخابرات کهگیلویه به محض فهمیدن اینکه مراجعه کننده از حوزه چاروسا می باشد کذب محض بوده‌ و تاکنون هرگز چنین برخوردی صورت نگرفته است.
بعنوان رئیس اداره مخابرات شهرستان کهگیلویه هرگز هیچ کس را به اتاق خودت دعوت ننموده و هرگز پاسخگویی را منوط به حضور شخص ننموده ام،شاید مشترکی درخواستی داشته که قانونا باید خود شخص حضور داشته باشند.
اعلام نارضایتی از مدیران مخابرات شهرستانی در عصر ارتباطات بسیار آسان بوده و مشترکین عزیز مخابرات می توانند از طریق اداره بازرسی مخابرات استان شکایات خود را به اطلاع مدیریت محترم منطقه کهگیلویه و بویراحمد برسانند.تلفن دفتر مدیرمحترم منطقه ۳۳۲۲۴۱۴۱ و دفتر بازرسی مخابرات استان ۳۳۲۲۴۹۴۹ می باشند
مجددا از قطع ارتباطات مخابراتی در دو بخش چاروسا و دیشموک عذرخواهی می نماییم و امیدواریم بتوانیم خدمات مخابراتی مطلوب تری به مشترکین مخابرات ارائه نمائیم.
نیکدارجمال-مخابرات کهگیلویه