جوابیه ای به یک فتنه گر مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان می شود/به قلم حمیدپرندوار(فعال رسانه ای)
جوابیه ای به یک فتنه گر مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان می شود/به قلم حمیدپرندوار(فعال رسانه ای)

  از نظرگاه برخی، هر که با ما نیست و اندیشه ما را نمی پذیرد فتنه گر است و خائن است و فلان است و بهمان . این شیوه از برخورد با اندیشه ی غیر، جز از دستگاه فکری معدوم و مغلوب و واپسگرا و مضطرب بیرون نمی آید. کاش اخلاق را هم کمی چاشنی […]

 

از نظرگاه برخی، هر که با ما نیست و اندیشه ما را نمی پذیرد فتنه گر است و خائن است و فلان است و بهمان . این شیوه از برخورد با اندیشه ی غیر، جز از دستگاه فکری معدوم و مغلوب و واپسگرا و مضطرب بیرون نمی آید.

کاش اخلاق را هم کمی چاشنی قلمتان می کردید. آن که فتنه گرش خواندید و بر علیه نظام معرفی کردید، تمام عمر شریف و با برکتش را وقف همین نظام کرده ست. رزمنده و ایثارگر همین نظام بوده و هست.

اگر توانستید در تمام دوره های مسئولیتش و پس از آن، جز خدمت کوچکترین استفاده شخصی و رانت خواری و خلاف اخلاق از وی بیابید، آنگاه شما با اخلاقید و دلسوز نظام.

این شیوه ی برخورد شما از ترس و اضطرابی عمیق می آید.

او که در تکاپوی مدیریتش خواندید، مدت هاست که اصرار و تمنای ملت و دولت، مبنی بر پذیرش همین پست را پس میزند. فتنه گر خواندن وی، یعنی نهی و نفی شرافت و انسانیت و اخلاق. ضد نظام خواندن وی یعنی اعلام مقابله با حداقل نیمی از ملت که با اندیشه شما زاویه دارند، دعوت استاندار از جانب شما بر علیه وی، یعنی دعوت استاندار به ردِ اخلاق و ضد فرهنگ خواندنش یعنی تحمیق مردم و تحقیر خودتان که نه شناختی از فرهنگ دارید، نه از فرهنگی.

ولی این نوید را از بنده داشته باشید، که با حضور ایشان نه تنها فضای قلم فرسایی تان محدود نمیشود، بلکه از آنجایی که با فرد و اندیشه ای اصیل، شریف و اخلاق مدار روبرویید، تشویق و دعوت خواهید شد به رسالت حقیقی خودتان نه مقابله با افراد و تسویه حساب های شخصی.

 

#حمید #پرندوار