جوابیه سازمان صمت کهگیلویه وبویراحمد به خبر نهضت احیای واحدهای  اقتصادی به کجا رسید
جوابیه سازمان صمت کهگیلویه وبویراحمد به خبر نهضت احیای واحدهای  اقتصادی به کجا رسید
بر اساس پیگیری تلفنی ، این اداره کل در دو مرحله و طی نامه های شماره ۴۸۲۰۸۸ مورخ ۳۱ خرداد و شماره ۴۸۳۲۵۵ مورخ ۵ تیرماه ، پیشنهادات مرتبط با احیای واحدهای راکد را برای صندوق کارآفرینی امید ارسال نموده است. و بصورت حضوری نیز داده های مورد نیاز تحویل کارشناسان صندوق گردیده است

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، روابط عمومی سازمان صمت استان  کهگیلویه وبویراحمدبا ارسال جوابیه ای   به خبر نهضت احیای واحدهای  اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد که عینا منتشر می،شود.

مدیریت محترم پایگاه خبری فریاد جنوب

با سلام.

خواهشمند است دستور فرمایید جوابیه مطلب مندرج در آن پایگاه خبری با شناسه ۶۵۳۹۶ بیستم آگوست ساعت ۲۳:۴۷ با عنوان «نهضت احیای واحدهای اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد به کجارسید؟شرکت شهرک های صنعتی وسازمان صمت استان در کجای پازل توسعه قراردارند_مدیری که هنوز چشم انتظار یک مکاتبه یا یک تلفن هست»
را طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی، منتشر فرمایید.

الف – صندوق کارآفرینی امید در سالجاری هیچگونه مکاتبه ای در مورد برنامه “نهضت احیای واحدهای اقتصادی” و وجود ظرفیت های حمایتی آن صندوق با این اداره کل و شرکت شهرک های صنعتی استان ، نداشته است.

ب – بر اساس پیگیری تلفنی ، این اداره کل در دو مرحله و طی نامه های شماره ۴۸۲۰۸۸ مورخ ۳۱ خرداد و شماره ۴۸۳۲۵۵ مورخ ۵ تیرماه ، پیشنهادات مرتبط با احیای واحدهای راکد را برای صندوق کارآفرینی امید ارسال نموده و بصورت حضوری نیز داده های مورد نیاز تحویل کارشناسان صندوق گردیده است.

پ – نتیجه بررسی ها و اقدامات صندوق کارآفرینی امید و حمایت های صورت گرفته از واحدهای راکد معرفی شده ، تاکنون به این اداره کل واصل نگردیده است.

با تشکر،

روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان.

  • نویسنده : سید داود موسوی منش
  • منبع خبر : فریادجنوب