جوابیه فرمانداری بویراحمد به یک خبر – عده ای رسانه خاص سعی در نا امید کردن مردم دارند
جوابیه فرمانداری بویراحمد به یک خبر – عده ای رسانه خاص سعی در نا امید کردن مردم دارند

جوابیه فرمانداری بویراحمد به یک خبر – عده ای رسانه خاص سعی در نا امید کردن مردم دارند فریادجنوب– در پی انتشار مطلبی با چاشنی سیاست در یکی از سایتهای خبری کهگیلویه وبویراحمد با مضمون “مسئولان کهگیلویه وبویراحمد در مدیریت زلزله پنج ریشتری مردودشدند” می بایست به ذکر چند نکته اذعان داشت: از همان ابتدای […]

جوابیه فرمانداری بویراحمد به یک خبر – عده ای رسانه خاص سعی در نا امید کردن مردم دارند

فریادجنوب– در پی انتشار مطلبی با چاشنی سیاست در یکی از سایتهای خبری کهگیلویه وبویراحمد با مضمون “مسئولان کهگیلویه وبویراحمد در مدیریت زلزله پنج ریشتری مردودشدند” می بایست به ذکر چند نکته اذعان داشت:

از همان ابتدای وقوع این زلزله ستاد بحران بنا بدستور مقامات بالاتر به ریاست فرماندارو با حضور تمام دستگاه‌های دولتی و جمعیت هلال احمر در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم جهت تسریع در خدمات دهی به شهروندان با ستاد بحران استان وکشور صورت گرفت.

بر اساس بررسی های تیم ستاد بحران به تاسیسات زیر بنایی مسکونی شهری و به ویژه روستایی خسارتی وارد شد؛ بطوریکه برخی تاسیسات گازی، مخزن دوهزار متر مکعبی آب بنسنجان وچاه های آبی به شدت دچار خسارت شدند.

لازم به توضیح است؛ بر اثر زلزله دوکیلومتر از خطوط ۵،۶ و۱۴ اینچ انتقال آب شرب مادوان، مهریان،بله زار وروستای جدول غوره تخریب شد که بصورت همزمان با بازسازی وتعمیرات، پنج تانکر، آب شرب این مناطق را تامین وآب رسانی می کرد.

لذا، صعب العبور بودن مسیر خطوط آب شرب، ریزش کوه وترافیک جاده ای کار بازسازی را دشوار کرده بود که با تلاش فراوان اکنون به مدار انتقال آب شرب باز گشته است.

بیش از دو هزار درخواست مردمی جهت کارشناسی تخریب های ناشی از زلزله در سطح شهرستان بویراحمد به ثبت رسیده است که تا کنون ۱۶۰۰ واحد ساختمانی توسط تیم های پنج الی شش نفره بنیاد مسکن کارشناسی شده است.

رعب و وحشتی که از وقوع زلزله وزمین لرزه در بین مردم بوجود آمده بود، اطلاع رسانی از خدمات را ناگزیر می کرد تا با تامین امنیت، ایجاد کمپ های اسکان وبرپایی چادر ها در فضاهای باز وپارکها به آسایش وآرامش نسبی مردم کمک کرده باشد.

حال با همه این تفاسیر واقدامات انجام شده جای سئوال دارد چگونه عده ای خاص سعی در ایجاد یاس و ناامیدی از مسئولان در بین مردم را دارند وچرا بی مهابا قلم فرسایی میکنند واقدامات مسئولان ونماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا را انکار میکنند.

” روابط عمومی فرمانداری بویراحمد ”