حجت الاسلام بهشت خبر داد:راه اندازی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت تبلیغات اسلامی شهرستان دنا و سپاه
حجت الاسلام بهشت خبر داد:راه اندازی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت تبلیغات اسلامی شهرستان دنا و سپاه

راه اندازی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت تبلیغات اسلامی شهرستان دنا و سپاه استان قرارگاه جهادی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرسی سخت راه انداری شد. خبر فریاد جنوب :حجت الاسلام والمسلمین محمد بهشت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در گفتگو با […]

راه اندازی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت تبلیغات اسلامی شهرستان دنا و سپاه استان

قرارگاه جهادی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرسی سخت راه انداری شد.

خبر فریاد جنوب :حجت الاسلام والمسلمین محمد بهشت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار فریاد جنوب در سی سخت با اعلام این خبر گفت :

راه اندازی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در اردوگاه نور شهر سی سخت با مشارکت تبلیغات اسلامی شهرستان دنا و سپاه پاسداران جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دنا تشکیل گردیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه ی مدیرکل تبلیغات استان در راستای راه اندازی این قرارگاه اظهار کرد :
این قرارگاه محل اسکان و مقر ساماندهی گروه های جهادی مردمی، هیئات مذهبی و طلابی است که برای کمک و خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دنا و شهر سی سخت به این شهر آمده اند.
وی در ادامه تصریح کرد: در این قرارگاه روزانه قریب دو هزار پرس غذا طبخ و میان مردم و همچنین گروه های خدمت رسان توزیع می گردد.

حجت الاسلام بهشت یادآور شد : خوشبختانه از تمام نقاط ایران زمین کمک های مردمی هموطنان عزیز، مومن و غیور دریافت می کنیم و گروه های جهادی از سراسر کشور برای خدمت رسانی اعلام آمادگی کرده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در ادامه افزود:قرارگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی در اردوگاه نور سی سخت تا عادی شدن شرایط زندگی زلزله زدگان در کنار مردم سی سخت خواهدبود.

در همین راستا؛استانداراستان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و دادستان مرکز استان از قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در اردوگاه نور شهر سی سخت بازید کردند.
در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید رضا افتخاری مدیرکل تبلیغات استان ضمن تشریح روند کار بیان کرد:
این قرارگاه که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شده میزبان و محل اسکان و مقر ساماندهی گروههای جهادی مردمی آتش به اختیار است که برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت وارد این شهر شده اند.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار