حجت الاسلام مصباح نژاد صد میلیون تسهیلات ارزان قیمت برای ادامه کار در اختیار مردم زلزله زده دنا قرار دهید
حجت الاسلام مصباح نژاد صد میلیون تسهیلات ارزان قیمت برای ادامه کار در اختیار مردم زلزله زده دنا قرار دهید
امام جمعه دنا برای تکمیل منازل زلزله زدگان :صد میلیون تسهیلات ارزان قیمت برای ادامه کار در اختیار مردم زلزله زده دنا قرار دهید.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب : نیکزاد  رئیس بنیاد مسکن انقلاب در بدور ورد به شهرستان دنا مورد استقبال مسئولین شهرستانی از جمله امام جمعه شهرستان قرار گرفت و در ادامه بازدید  امام جمعه سی سخت  ضمن تشکر از حضور رییس بنیاد مسکن به بیان مشکلات مردم شهرستان پرداخت .
مصباح نژاد  خطاب به رئیس بنیاد مسکن  حادثه ای که در سی سخت اتفاق افتاد بسیار سنگین بود و انتظار از مسئولین کشور این است که همچون گذشته در کنار این مردم فهیم و با فرهنگ باشد و انها را رها نکند  باشند.

 

وی  افزود : مجموعه نظام خدمات ارزنده ای به مردم ارائه داده است و همه مسئولین پای کار بودند و هستند ِلذابا توجه به فرا رسیدن فصل سرما میطلبد که تسریع در روند انجام ساخت ساز ها انجام بگیرید که این امر به لطف و حمایت بنیاد مسکن و ارائه تهسیلات محقق خواهد  شد.
ایشان با اشاره به مشکلات اعتباری برای بازسازی گفت: مردم سی سخت  انتظار دارند برای تکمیل کار حداقل مبلغ 100 میلیون تومان دیگر به تسهیلات اضافه شود و تسهیلات معیشتی هم تنفس داده شود.
امام جمعه سیسخت ادامه داد : حق هر ایرانی یک مسکن است و مستاجرین ما هم دچار مشکل شده اند که انتظار این است تدبیرات لازم جهت تهیه زمین و تسهیلات لازم برای مردم شهرستان دنا فراهم شود.

در پایان این دیدار دکتر نیکزاد  رئیس بنیاد مسکن ضمن تقدیر  و تشکر ویژه از زحمات و تلاش های حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهرستان .افزودن ان شا الله همانطوری که امام جمعه محترم افزودن  همه تلاش خود را جهت حل مشکل مسکن شهرستلن دنا به کار خواهم گرفت.