حصارها خواهند شکست وقتی سکوت ها به فریاد تبدیل شود.
حصارها خواهند شکست وقتی سکوت ها به فریاد تبدیل شود.

یکی از مخاطبین این پایگاه خبری فریادجنوب ,مقاله ای در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شود ،لذا تمام یاقسمتی ازآن توسط این پایگاه خبری رد وتایید نمی شود ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir در دیاری که وفا قصه ی برف […]

یکی از مخاطبین این پایگاه خبری فریادجنوب ,مقاله ای در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شود ،لذا تمام یاقسمتی ازآن توسط این پایگاه خبری رد وتایید نمی شود ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir

در دیاری که وفا قصه ی برف به تابستان است و صداقت گل نایابیست، به چه کس باید گفت ؛ ما همه روزگاری با هم، یک دل و یک رنگ و یک جان بودیم .!؟

من از نسلی هستم که از آن، به نام نسل سوخته یاد می کنند، که هیچ تفاوتی با (نسل نخل های سوخته ی سراز تن جدای) آبادان و خرمشهر ندارم و مفتخرو مسرورم که خون دادیم تا جان بگیریند(دهه ی 60).

باعرض پوزش، از همفکران معزز و همراهان و هم کیشانم که همچنان از اندیشه و تفکراصلاح طلبی به رسم دیرینه وعالمانه و ادیبانه واقعه کربلا پای در رکاب اند و از هیچ تلاشی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز دریغ ننموده اند، چندجمله ای را بهای همدلی و وحدت اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنای سرافراز ،علی الخصوص خواص اصلاحات نگاشته و جسارتا عنوان می نمایم .

چقدر این روزها درنبودشما سخت میگذرد دوستان ،هر وقت دلم می گیرد یاد امام (ره)آرامم می کند .
این جمله مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در باب امام (ره) مصداق خوبی هست برای رنسانسی دوباره برای میل به حیات سیاسی و امیدی دوباره و تولدی دوباره ….

بزرگان و فرهیختگان و نخبگان اصلاحات به خود آییم و از یاد نبریم که چقدر زود دیر میشود واین روزها چقدر درنبودبرخی عزیزان سخت می گذرد ،هر وقت دلم می گیرد یاد و خاطره روزهای پر جوش و خروش اصلاحات در زمان سید باقر موسوی جهان آباد آرامم می کند ….(شادی روح عزیزان اصلاح طلب شهرستان های بویراحمد ودنا که الان در بین جوانه های اصلاحات حضور ندارند،صلواتی نثار نمائیم ).

جوان های دیروز و فاتحان کنونی پایتخت این روزها پدر مدبر و پیر ترقی ها و عزت، پرچم اتحاد و انسجام و همدلی برافراشته است و به مثابه واقعه کربلا تا تاسوعا و عاشورای دیگر فرصتی باقی نمانده است و اتحاد رمز پیروزی خواهد بود .

سید را در واقعه ی حماسه ی کربلای بویراحمد و دنا تنها نخواهیم گذاشت ….

به امید اتحاد و همدلی و وحدت

با احترام سید عمارنوروزی