حضور بازیگر خردسال یاسوجی در کنار چهره های مطرح سینمای ایران /سانیا چهره جدید سینمایی کهگیلویه و بویراحمد
حضور بازیگر خردسال یاسوجی در کنار چهره های مطرح سینمای ایران /سانیا چهره جدید سینمایی کهگیلویه و بویراحمد
سانیا حیدری بازیگر خردسال یاسوجی علاوه بر تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون دو پروژه در حال ساخت دیگر نیز دارد ک یکی سریال و دیگری فیلم سینمایی (جنس لطیف) است. ضمنا این کودک خردسال برای ایام نوروز هم در سریالی که برای شبکه تهران در حال ساخت است ولی بدلیل شرایط کرونا اکنون متوقف گردیده ایفای نقش میکند

 

فریاد جنوب :فیلم سینمایی اتومبیل با کارگردانی علی میری رامشه و با حضور سانیا حیدری بازیگر خردسال سینما و تلویزیون از استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج و بازیگران مطرح سینمای ایران از جمله اکبر عبدی، مهدی کوشکی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، شهرزاد کمال زاده، امیر غفارمنش و آزیتا ترکاشوند و همچنین ستاره آروین، سید شعیب جلالی، رضا داودی، زهرا عماد، اکبر طارمی، سجاد اقدسی در حال ساخت است .
این ملودرام اجتماعی ک بازیگر خردسال یاسوجی در آن به ایفای نقش میپردازد جهت شرکت در جشنواره فجر امسال آماده میشود .


سانیا حیدری بازیگر خردسال یاسوجی علاوه بر تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون دو پروژه در حال ساخت دیگر نیز دارد ک یکی سریال و دیگری فیلم سینمایی (جنس لطیف) است.
ضمنا این کودک خردسال برای ایام نوروز هم در سریالی که برای شبکه تهران در حال ساخت است ولی بدلیل شرایط کرونا اکنون متوقف گردیده ایفای نقش میکند .
با توجه به حضور سانیا حیدری در این تعداد پروژه می توان شاهد حضور و بروز چهره سینمایی جدید در استان بود که گام هایی بلندی را در ابتدای کار برداشته است..