حضور مدیر عامل آبفای استان در برنامه بی تعارف شبکه دنا
حضور مدیر عامل آبفای استان در برنامه بی تعارف شبکه دنا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در برنامه زنده تلویزیونی بی تعارف شبکه دنا حضور یافت و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان در رابطه با موضوعات آب و فاضلاب بود.

*حضور مدیرعامل آبفای استان در برنامه بی تعارف شبکه دنا
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در برنامه زنده تلویزیونی بی تعارف شبکه دنا حضور یافت و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان در رابطه با موضوعات آب و فاضلاب بود.
فیض اله پاسره در ابتدای این برنامه ضمن گرامی داشت هفته صرفه جویی و هفته قوه قضاییه با اشاره به هدر رفت آب در شهرهای استان به خصوص شهر یاسوج اظهار کرد: علت افزایش شکستگی در شبکه توزیع آب شهر یاسوج فقدان زون بندی، توپوگرافی خاص شهر یاسوج و اختلاف ارتفاع 220 متری بین مخازن و شبکه توزیع باعث ازدیاد شکستگی ها در این شهر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهر یاسوج با بیان اینکه بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه فرسوده شهر یاسوج مورد نیاز است، تصریح کرد: در قالب مطالعات فنی 8 زون برای شهر یاسوج انجام گرفته و سالانه نیز شیرهای فشار شکن در شبکه توزیع این شهر نصب شده است.
وی در ادامه با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات آب شرب مناطق الغدیر و شهر ولایت و مناطق اطراف یاسوج عنوان کرد: برای تقویت فشار آب این مناطق مخزن 1000 مترمکعبی در پارک ساخلی تعریف شده که با تکمیل آن مشکلات افت فشار این مناطق برطرف شده است.
پاسره در زمینه وضعیت کنترل کیفیت و بهداشت آب شرب شهرها و روستاهای نیز گفت: نمونه برداری از آب شرب شهرها و روستاهای استان به صورت مداوم و بر اساس برنامه مدون در حال انجام است.
وی در خصوص بوی نامطبوع ایجاد شده در برخی از مناطق شهر یاسوج نیز گفت: ارتباط این بو با تصفیه خانه فاضلاب دتوسط کارشناساس آبفا و نهادهای مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و شرکت آب و فاضلاب برای رفع بخشی از این بو که احتمالا مربوط به تصفیه خانه فاضلاب باشد اقدامات پیشگیرانه کوتاه مدت و بلند مدت انجام داده است و تلاش می شود با اتخاذ تصمیمات فنی بخشی از این بو که مربوط به تصفیه خانه است به حداقل برسد.