حماسه حمایت از سردار هاشمی پور به پایگاه سنتی موحد رسید/سیل خروشان همبستگی همچنان ادامه دارد
حماسه حمایت از سردار هاشمی پور به پایگاه سنتی موحد رسید/سیل خروشان همبستگی همچنان ادامه دارد

به گزارش فریاد جنوب، شهر سوق مهد فرهنگ و تمدن میزبان سردار عدل هاشمی پور بود. در ادامه همایش های مردمی و اعلام حمایت طوایف، گروه ها، جریانهای سیاسی و اقشار مختلف این بار سوق به عنوان پایگاه سنتی موحد شاهد موج عظیم استقبال مردمی بود که از 16 سال بی توجهی به ستوه آمده […]

به گزارش فریاد جنوب، شهر سوق مهد فرهنگ و تمدن میزبان سردار عدل هاشمی پور بود.

در ادامه همایش های مردمی و اعلام حمایت طوایف، گروه ها، جریانهای سیاسی و اقشار مختلف این بار سوق به عنوان پایگاه سنتی موحد شاهد موج عظیم استقبال مردمی بود که از 16 سال بی توجهی به ستوه آمده بودند.

مردم دیار سوق آمدند تا با حاج عدل هاشمی اعلام همبستگی کنند؛ شهری که طی ادوار گذشته پایگاه سنتی موحد بود امروز با بصیرت و آگاهی مسیر درستی را انتخاب کرد تا برای آینده بخش خود تصمیم مناسب بگیرند.

وحدت و همدلی سوقی ها و اعلام حمایت قاطع از سردار هاشمی پور نویدبخش آینده درخشانی است که برای دیار حسین پناهی رقم خواهد خورد.

مردمان سوق امروز به ۱۶ سال بی توجهی «نه»گفتند و باید با صدای رسا بگوییم انتخابات۲ اسفندماه  زودتر از موعد در سوق به پایان رسید.

سوق شهر شاعر بزرگ ایران مرحوم‌حسین پناهی لالایی پیروزی سر دادو این بار حماسه حمایت از سردار هاشمی پور به سوق پایگاه سنتی محمد موحد رسید.

مردمان سوق امروز در یک کلام پیروزی در انتخابات را به سردار سازندگی هدیه کردند تا ثابت کنند سوق و سوقی فارغ از هر جناح بندی و قومیت و مرزبندی تنها به سعادتمندی مردمان کهگیلویه بزرگ و توسعه این دیار محروم می اندیشند.

هاشمی پور در روستای خلیفه ای نیز مورد استقبال عموم قرارگرفت و در نشست های خانگی بنا به دعوت مردم شرکت نمود.