حماسه مشارکت به سیاق بویراحمد
حماسه مشارکت به سیاق بویراحمد
از دیدگاه مولا علی " ع" مردم و حاکمیت، حقوق متقابلی نسبت به همدیگر دارند که به تحقیق، مردم در بزنگاههای حساس ادای دین نموده اند و این حاکمیت است که باید در پاسداشت این شعور سیاسی ادای دین نماید، همانگونه که رهبری معظم در سخنان اخیر خویش در دیدار ائمه محترم جمعه از پاسداشت حقوق مردم به عنوان یک اصل مهم تاکید فرموده اند.

فریادجنوب ، زریر حجتی فعال فرهنگی ورسانه : کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی، الگوی تمام عیار از عشق و دلدادگی به مام میهن هستند.

راهبرد مشارکت در میان راهبردهای سلامت، رقابت و امنیت از طرف مردم فهیم این استان همواره تضمین است که رکن جمهوریت نظام را عینیت می بخشد و از این حیث نظام دغدغه ای نباید در این استان قهرمان پرور داشته باشد. آنچه مهم است بسترسازی برای تحقق سه رکن برشمرده شده دیگر یعنی رقابت، سلامت و امنیت انتخابات است که وظیفه حاکمیت است تا فرآیند تکمیل شود.

اکنون نظام اسلامی با چراغ سبز به حضور بهرامی در کنار سایر نامزدها، بستر را برای حضور فعالانه همه گرایشات سیاسی فراهم کرده و شور و شعف انتخابات با فوروارد تصاویر حیران کننده استقبال های مردمی به سایر استان ها تسری پیدا کرده و نوید بخش ضریب دهی به مشارکت در سطح ملی است که مشروعیت نظام برآمده از رای متن مردم را در مقابل معاندین با شعارها و شایعات پوچ و کینه توزانه هویدا می کند.

آنچه امروزه در اولویت رسانه های معاند قرار گرفته است، تلاش هدفمند در تقلیل مشارکت با شیوه های مختلف است که مشروعیت نظام را مخدوش نمایند اما قاطبه مردم با فهم مشترک سیاسی خود در استقبال های کم نظیر از کاندیداها این توطئه را نیز پیشاپیش خنثی نموده اند.

از دیدگاه مولا علی ” ع” مردم و حاکمیت، حقوق متقابلی نسبت به همدیگر دارند که به تحقیق، مردم در بزنگاههای حساس ادای دین نموده اند و این حاکمیت است که باید در پاسداشت این شعور سیاسی ادای دین نماید، همانگونه که رهبری معظم در سخنان اخیر خویش در دیدار ائمه محترم جمعه از پاسداشت حقوق مردم به عنوان یک اصل مهم تاکید فرموده اند.

درک مردم در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اداری، اقتصادی، رفاهی توسط حاکمیت از حقوق حداقلی و متقابل نسبت به مردم است.

واقعیت آن است که اعتماد مردم از عملکرد دولتمردان در ادوار مختلف آسیب دیده است اما ظهور و بروز مشارکت چشمگیر در انتخابات نشان می دهد که هیچگاه آن را به پای نظام نمی نویسند.

بنابر این می طلبد که دولتمردان، دغدغه های رهبری را فصل الخطاب خود در همه برنامه ها ریزی ها بدانند و در غیر این صورت تمرد از امر ولی زمان نموده اند که خسر الدنیا والاخره خواهند بود.

 

زریر حجتی