رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن مرد ۵۰ ساله عشایری توسط خرس در کوه های چهل چشمه طسوج از توابع شهرستان چرام خبر داد . به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری فریادجنوب ، جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه روز سه شنبه، ۲۹ […]

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن مرد ۵۰ ساله عشایری توسط خرس در کوه های چهل چشمه طسوج از توابع شهرستان چرام خبر داد .

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری فریادجنوب ، جلال پوران فرد با بیان اینکه این حادثه روز سه شنبه، ۲۹ خرداد به وقوع پیوست، گفت: این فرد در کوه های چهل چشمه طسوج از توابع چرام  مورد حمله خرس قرار گرفت و به شدت مصدوم شد .

وی اظهار کرد: با اعلام این خبر بلافاصله اورژانس هوایی گچساران به محل حادثه اعزام شد .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این فرد در کوههای صعب العبور قرار گرفته و به شدت از ناحیه سر و بدن دچار جراحات شده بود توسط تکنسین های اورژانس هوایی اقدامات اولیه درمانی برای آن انجام گرفت و مصدوم جهت بررسی و اقدامات بیشتر پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

به گزارش فریادجنوب، منطقه طسوج از جاذبه های گردشگری دیدنی استان کهگیلویه وبویراحمد در ارتفاعات شهرستان چرام است .

خرس قهوه ای که نماد جانوری استان کهگیلویه و بویراحمد است در ارتفاعات مناطق مختلف استان از جمله منطقه حفاظت شده دنا، خاییز، خامی و مناطقی از جمله طسوج، ارتفاعات دیشموک و قلعه رئیسی به حیات خود ادامه می دهد.