حکمی برای «فریبا رحمان‌پور» هنوز زده نشده است
حکمی برای «فریبا رحمان‌پور» هنوز زده نشده است

در گفت‌وگو با یکی از مسئولان حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صورت گرفت وی اظهار کرد: «هنوز حکمی برای فریبا رحمان‌پور زده نشده است» و بحث او وجود دارد. فریاد جنوب  ؛بعد از انتشار اخباری مبنی بر انتصاب «فریبا رحمان‌پور» به‌عنوان مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در امور زنان و خانواده  […]

فریاد جنوب  ؛بعد از انتشار اخباری مبنی بر انتصاب «فریبا رحمان‌پور» به‌عنوان مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در امور زنان و خانواده  و بازتاب آن در رسانه‌ها، با پیگیری‌ها و تماس تلفنی خبرنگار کبنا با دفتر حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یک مقام مسوول در این حوزه، اظهار کرد: «هنوز حکمی برای فریبا رحمان‌پور زده نشده است» و بحث او وجود دارد.
بنا بر اطلاعات این سایت خبری رایزنی و پیگیری‌های «رحمان پور» برای به دست آوردن این پست و تلاش برای این انتصاب ادامه دارد اما هنوز رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آن را تائید نکرده است.
در حالی است که «فریبا رحمان‌پور» کوچک‌ترین اقدامات و فعالیت‌هایش را در پیج اینستاگرام خود تبلیغ می‌کند اما تا کنون هیچ مطلبی در این خصوص برای اطلاع عموم به اشتراک نگذاشته است.
همچنین خبرگزاری میراث آریا، پورتال گردشگری و سایت اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این باره هیچ‌گونه خبری را مخابره نکردند. اینکه چگونه این خبر به دست رسانه‌های استان رسیده است و آن بدون بررسی و تحقیق شتاب زده آن را منتشر کردند، جای بحث و بررسی دارد.