خبر خوش شورای شهر یاسوج برای جهادگران خط مقدم جنگ با کرونا در این شهر
خبر خوش شورای شهر یاسوج برای جهادگران خط مقدم جنگ با کرونا در این شهر
اعضای شورای شهر یاسوج جهت قدردانی از پرستارانی که به صورت مستقیم با بیماری کرونا در یاسوج در حال جنگ هستند در جلسه هفتگی خود مصوبه ای را گذراندند.

فریاد جنوب؛ اعضای شورای شهر یاسوج جهت قدردانی از پرستارانی که به صورت مستقیم با بیماری کرونا در یاسوج در حال جنگ هستند در جلسه هفتگی خود مصوبه ای را گذراندند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب امروز یکشنبه 31فروردین اعضای شورای شهر یاسوج با پیشنهاد علی اکبری تبار عضو با سابقه این شورا مصوبه ای را برای تسهیل در امر ساخت مسکن برای پرستارانی که این در خط مقدم مبارزه با این بیماری و مراقبت از بیماران کرونایی در شهر یاسوج فعالیت می کنند گذراند.

طبق این مصوبه پرستاران مرکز اموزشی_درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج که به طور مستقیم برای بیماران کرونایی این شهر تلاش می کنند اگر درخواست پروانه ساخت مسکن داشته باشند می توانند فقط با پرداخت 30درصد عوارض این پروانه را دریافت کرده و نسبت به ساخت مسکن در شهر یاسوج اقدام کنند.

لازم به ذکر است این مصوبه می تواند یکی از دغدغه های احتمالی این پرستاران جان برکف خط مقدم جهاد با بیماری منحوس کرونا مبنی بر صاحب خانه شدن را کاهش دهد تا بتوانند با انگیزه بیشتری به خدمت خود در این شرایط حساس ادامه دهند.

  • نویسنده : میر امید عباس پور