خبر فوری – ترکیب شورای شهر یاسوج تغییر کرد – اقلیت به اکثریت تبدیل شد
خبر فوری – ترکیب شورای شهر یاسوج تغییر کرد – اقلیت به اکثریت تبدیل شد

این منبع موثق در خصوص تصمیمات ترکیب جدید اکثریت شورای شهر فریاد جنوب گفت : در توافق اولیه و قطعی ترکیب جدید شورای شهر هیچگونه شرط و شروطی برای آبنده اعمال نشده است مهمترین اصل برای این اعضا اصلاح امور و کمک به شهردار جهت بهتر شدن میزان خدمات به شهروندان اعلام شده است. فریاد […]

این منبع موثق در خصوص تصمیمات ترکیب جدید اکثریت شورای شهر فریاد جنوب گفت : در توافق اولیه و قطعی ترکیب جدید شورای شهر هیچگونه شرط و شروطی برای آبنده اعمال نشده است مهمترین اصل برای این اعضا اصلاح امور و کمک به شهردار جهت بهتر شدن میزان خدمات به شهروندان اعلام شده است.

فریاد جنوب:
یک منبع موثق هم اینک به فریاد جنوب گفت : با رایزنی های صورت گرفته ترکیب اقلیت سابق شورای شهر یاسوج با ورود دو نفر به جمع آنها به اکثریت تبدیل شد.

به گزارش فریاد جنوب ، بر اساس این گزارش دو نفر از اعضای سابق شورای شهر به نامهای کیوان آشنا و علی اکبری تبار به جمع اعضای اقلیت شورای شهر متشکل از دهرابپور- خوبانی و نگین تاجی پیوستند .

در حال حاضر از اعضای پیشین اکثریت شورای شهر یاسوج سید هدایت اکبری و احمدی کیش مانده اند.

این منبع موثق در خصوص تصمیمات ترکیب جدید اکثریت شورای شهر به فصلی نو گفت : در توافق اولیه و قطعی ترکیب جدید شورای شهر هیچگونه شرط و شروطی برای آبنده اعمال نشده است مهمترین اصل برای این اعضا اصلاح امور و کمک به شهردار جهت بهتر شدن میزان خدمات به شهروندان اعلام شده است.