خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد

خداداد افشاریان بعد از کش و قوس‌های فراوان به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، تابستان امسال فدارسیون فوتبال صلاحیت “خداداد افشاریان” برای انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را رد کرد ولی بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی مجدد صلاحیت این داور فوتبال تایید و در یک […]

خداداد افشاریان بعد از کش و قوس‌های فراوان به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، تابستان امسال فدارسیون فوتبال صلاحیت “خداداد افشاریان” برای انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را رد کرد ولی بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی مجدد صلاحیت این داور فوتبال تایید و در یک انتخابات بدوق رقیب به عنوان رئیس هیئت فوتبال این استان انتخاب شد.

در نیمه اول امسال در مرحله استانی از میان 7 نفر نامزد رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که در نهایت صلاحیت خداداد افشاریان، حمزه دامیده و کرم جانی پور تایید شد و برای تایید احراز شرایط لازم به فدارسیون فوتبال معرفی شدند.

فدراسیون فوتبال در مکاتبه‌ای در پنجم شهریورماه با امضای محمدرضا ساکت تایید شرایط مدیریتی و درخواست استعلام حمزه دامیده و کرم جانی‌پور دو نفر از نامزدهای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را احراز کرده ولی خبری از خداداد افشاریان نیست.

خداداد افشاریان سال 95 نیز برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کاندیدا شد که به استناد (بند 6 ماده 22 اساسنامه) رد صلاحیت مدیریتی شد.

به گزارش فریاد جنوب، با حضور تاج انتخابات بدون رقیب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در نهایت خداداد افشاریان با 20 رای به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد، حمزه دامیده و کرم جانی‌پور برای انتخابات استعفاء دادند.منبع:تسنیم